Reklama

Nissan Navara do serwisów – problem z poduszkami powietrznymi

Nissan Navara do serwisów – problem z poduszkami powietrznymi

Właściciele Nissanów Navara wezwani zostaną do autoryzowanych serwisów z powodu wadliwie działających poduszek powietrznych pasażera.

Oficjalny przedstawiciel marki Nissan w Polsce poinformował, że w niektórych egzemplarzach modelu Navara istnieje ryzyko pogorszenia właściwości substancji generującej gaz w przednich poduszkach powietrznych pasażera, co skończyć się może niewłaściwym napełnieniem airbaga w momencie zderzenia.

Zobacz też: Test Citroën Berlingo II Van 1.6 HDi – praktyczny furgon (wideo, zdjęcia)

Akcja przywoławcza dotyczy pojazdów wyprodukowanych w Japonii w okresie od 6 stycznia 2009 roku do 2 marca 2012 roku. Na polskim rynku kampanią objęto 62 egzemplarze Navary, a listę ich numerów VIN znaleźć można TUTAJ.

Polski oddział Nissana skontaktuje się z właścicielami pick-upów objętych akcją, w celu wymiany wadliwego podzespołu. Informacji związanych z kampanią udziela NISSAN SALES CEE Kft. Sp z o.o. Oddział w Polsce (adres: Al. Jerozolimskie 176, 02-486 Warszawa; tel.: 801 647 726; e-mail: poland@nissan-services.eu).

Źródło zdjęcia: Nissan

Komentarze