reklama

Wywrotka trójstronna ROMCAR dla Isuzu D-Max

Wywrotka trójstronna ROMCAR dla Isuzu D-Max

Czy pick-up z napędem 4×4 sprawdzić się może jako wywrotka? Pewnie, że tak! Polska firma ROMCAR zbudowała wywrotkę trójstronną na bazie Isuzu D-Max.

ROMCAR to firma z podkarpackiej Machowej, która produkcją zabudów zajmuje się od 1994 roku. Teraz „na warsztat” trafiło tam Isuzu D-Max z pojedynczą kabiną. Co ciekawe japoński pick-up zachował oryginalny tylny most, wał napędowy, czy układ wydechowy i zbiornik paliwa, więc wywrotka może być bez problemu serwisowana przez dowolny autoryzowany serwis Isuzu.

Zobacz też: Fiat Seicento pick-up do kupienia za 2 000 złotych

Skrzynia ładunkowa ma wymiary 2400x1900x400 mm i została wyposażona w aluminiowe, które można w razie potrzeby szybko demontować.

Maksymalna ładowność trójstronnej wywrotki na bazie Isuzu D-Max to 920 kilogramów, a uciąg haka holowniczego to pokaźne 3 500 kilogramów.

Co prawda w Polsce pojazdy typu pick-up nie są zbyt popularne na budowach, ale połączenie napędu 4×4 z wysokim prześwitem oraz 163-konnym turbodieslem sprawdzi się na pewno w trudniejszym terenie oraz tam, gdzie po prostu nie zmieszczą się większe wywrotki.

Zobacz też: Mercedes-Benz X-klasa – koncepcyjny pick-up zaprezentowany

Ceny gotowej wywrotki Isuzu D-Max zaczynają się od 95 000 złotych netto/116 850 brutto. Warto jednak dodać, że taka wywrotka na ramie Isuzu D-Max może zostać doposażona w kolejne akcesoria, jak pług czy posypywarkę co jeszcze rozszerza wachlarz zastosowań tego pick-upa.

Źródło zdjęć: Isuzu Automotive Polska

Komentarze