Reklama

 

MAN TGE jako wywrotka trójstronna od Auto-Nadwozia Bednarczyk

MAN TGE jako wywrotka trójstronna od Auto-Nadwozia Bednarczyk

To pierwsza taka zabudowa zrealizowana przez polską firmę! MAN TGE jako wywrotka trójstronna od Auto-Nadwozia Bednarczyk.

Widoczny na zdjęciach pojazd zabudowany został przez firmę Auto-Nadwozia Bednarczyk do badań homologacyjnych pod bacznym okiem specjalistów z MAN Polska.

Zobacz też: Test: MAN TGE 3.140 – napęd 4×4 i otwarta skrzynia (wideo, zdjęcia)

Do zabudowy wykorzystano MAN-a TGE w wersji 4.180, a więc z topowym 177-konnym silnikiem Diesla oraz bliźniaczymi kołami na tylnej osi.

Podwozie bazujące na standardowym rozstawie osi wynoszącym 3 640 mm otrzymało stalową skrzynię o długości wewnętrznej 3 650 mm i szerokości 2 100 mm, której podłoga wykonana została z blachy stalowej.

Za system wywrotu skrzyni odpowiada układ hydrauliczny wykorzystujący napęd elektryczny POWER PACK ze sterowaniem z kabiny kierowcy.

Zobacz też: Zabudowy samochodów dostawczych – wyszukaj odpowiednią firmę

Warto też dodać, że konstrukcja ramy pośredniej wykonana jest ze spawanej stali o podwyższonej wytrzymałości, a do tego została także ocynkowana.

W przypadku widocznego na zdjęciach egzemplarza, aluminiowe burty mają wysokość 500 mm, ale specjaliści z Auto-Nadwozia Bednarczyk zapewniają, że posiadają w swojej ofercie także burty w wysokościach 400mm oraz 600mm, które mogą być też wykonane ze stali i polakierowane.

Do tego firma Auto-Nadwozia Bednarczyk może na życzenie klienta zamontować na kabinie siatkę osłaniającą karoserię przed uszkodzeniem, czy plandekę służącą do przykrycia przewożonych materiałów.

Źródło zdjęć: Auto-Nadwozia Bednarczyk

Podziel się: