Reklama

Peugeot Traveller i Expert III w kolejnej akcji przywoławczej

Peugeot Traveller i Expert III w kolejnej akcji przywoławczej

Peugeot Polska po raz kolejny ogłasza akcję przywoławczą dla modeli Traveller i Expert III z powodu ryzyka przedostania się wody do kabiny pasażerskiej.

Kampania dotyczy modelu Traveller (wyprodukowanego od 22 stycznia do 27 października 2016 roku) oraz Expert III (wyprodukowanego od 22 do 27 października 2016 roku).

Zobacz też: Peugeot Expert i Traveller – w Polsce jest 299 aut z usterkami

W objętych akcją serwisową pojazdach istnieje ryzyko przecieku wody do kabiny pasażerskiej, co skutkować może zawilgoceniem tzw. kalkulatora poduszek powietrznych prowadząc nawet do samoistnego odpalenia airbagów lub braku reakcji w przypadku wypadku.

To nie pierwsza kampania dla tych modeli wywołana przez zawilgocenie sterownika poduszek powietrznych – podobna akcja ogłoszona została też w kwietniu tego roku.

Aktualna akcja serwisowa dotyczy na polskim rynku 35 pojazdów, a lista ich numerów VIN znajduje się TUTAJ.

Peugeot Polska zadeklarował, że poinformuje właścicieli wytypowanych samochodów objętych akcją o konieczności zgłoszenia się do autoryzowanych serwisów w celu bezpłatnego wykonania stosownych napraw.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Peugeot Polska Sp. z o.o. (adres: Al. Krakowska 206, 02-219 Warszawa; tel. 22 444 21 14).

Źródło zdjęć: Peugeot

Komentarze