Reklama
Iveco

Przetestuj nowego Mercedesa Sprintera z dostawczakiem.pl

Przetestuj nowego Mercedesa Sprintera z dostawczakiem.pl

W ramach akcji “Przetestuj nowego Mercedesa Sprintera z dostawczakiem.pl” za kierownicą przednionapędowej “314-tki” zasiedli dwaj Czytelnicy portalu.

Wszystko zaczęło się w październiku 2018 roku, kiedy opublikowany został pierwszy wspólny test nowego Sprintera 314 CDI przeprowadzony z Krzyśkiem – stałym Czytelnikiem portalu dostawczakiem.pl.

Zobacz też: Test z Czytelnikiem: Mercedes Sprinter 314 CDI (wideo, zdjęcia)

Wspólna przejażdżka, podczas której Krzysiek podzielił się swoimi odczuciami, co do najnowszego przednionapędowego Sprintera, na tyle spodobała się ludziom z Mercedes-Benz Vans Polska, że zaproponowali wspólną akcję testów dla kolejnych Czytelników.

Poprzez zgłoszenia pod postem na facebooku, ale też wysyłając wiadomości prywatne oraz e-mail na adres redakcji, zgłosiło się niemal 50 osób chcących razem ze mną przetestować Mercedesa Sprintera 314 CDI.

Wśród nich mogłem wybrać dwoje Czytelników, do których pojechałem pod koniec grudnia na wspólne nagranie jazd testowych.

Pierwszym z nich był Kuba z Częstochowy. Pracuje on jako kierowca w pralni i na co dzień jeździ niemal nowym Fiatem Ducato L4H2.

Co ciekawe, testowy Sprinter L2H2 był pierwszym samochodem z automatyczną przekładnią, którym Kuba w życiu kierował, ale “automat” nie sprawił mu żadnego problemu. Wręcz już po pierwszych kilku kilometrach chwalił 9-stopniową przekładnię 9G-TRONIC PLUS za szybko reakcję na ruchy jego prawej stopy i komfort jazdy.

Do tego Kuba docenił jakość wykonania oraz niski poziom hałasu we wnętrzu nowego Sprintera. Jedną z opcji zamontowanych w testowym furgonie był multimedialny system MBUX, który – według Kuby – bardzo sprawnie reaguje na komendy głosowe a nawigacja bezbłędnie prowadzi do zadanej przez kierowcę lokalizacji.

Kolejnym Czytelnikiem, z który miał okazję przetestować przednionapędowego był Mariusz – kurier z Aleksandrowa Łódzkiego. Jeżdżący różnymi dostawczakami w swojej pracy różnymi dostawczakami Mariusz był – podobnie jak Kuba – pod wrażeniem precyzji działania aktywnego asystenta utrzymania odległości DISTRONIC.

Układ ten współdziałając z tempomatem pozwala utrzymywać bezpieczną odległość od jadącego z przodu pojazdu, a w razie potrzeby potrafi nawet zatrzymać Sprintera.

Jeżeli chcecie zobaczyć, jak wyglądały testy najnowszych rozwiązań zastosowanych w nowym Sprinterze w wykonaniu Kuby i Mariusza, zachęcam do obejrzenia załączonych w tym artykule materiałów wideo.

Partnerem akcji “Przetestuj nowego Sprintera z dostawczakiem.pl” jest Mercedes-Benz Polska