Reklama
Iveco

 

Renault Master Z.E. – cennik od 46 700 euro za platformę do zabudowy

Renault Master Z.E. – cennik od 46 700 euro za platformę do zabudowy

Francuska marka opublikowała cennik dla elektrycznego Renault Master Z.E. Za 46 700 euro kupić można plaftormę do zabudowy w wariancie L2.

Elektryczna ewolucja coraz śmielej wkracza do świata lekkich pojazdów użytkowych. Renault opublikowało kilka dni temu oficjalny cennik modelu Master Z.E.

Wersja napędzana jest znanym już z Kangoo Z.E. elektrycznym silnikiem R75 o mocy 76 KM, który generuje 225 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Według deklaracji francuskiej marki, w realnych warunkach Master Z.E. z nadwoziem furgon przejechać ma do 120 kilometrów na w pełni naładowanym litowo-jonowym akumulatorze.

Zobacz też: 1303 sztuki Renault Master III do serwisu – problem z paliwem

Co ważne przy “elektrykach”, pełne ładowanie baterii Mastera Z.E. poprzez specjalne gniazdko po prawej stronie pojazdu (tam, gdzie w spalinowych wersjach jest wlew AdBlue) trwać ma od 6 (poprzez Wallbox o mocy 7,4 kW) do aż 11 godzin (z gniazda 2,3 kW).

Masterka na prąd, którą wyposażono w automatyczną bezstopniową skrzynię biegów, rozpędzić się może do 100 km/h, a w trybie Eco Mode prędkość maksymalna nie przekroczy 80 km/h, ale za to zwiększy się zasięg pojazdu.

Renault Master Z.E. dostępny jest jako furgon z 4 odmianami nadwozia oferując od 1 128 kg (L1H1) do 975 kg (L3H2) ładowności. Ponadto w ofercie na francuskim rynku przewidziano także platformę do zabudowy z pojedynczą kabiną w długościach L2 (5 530 mm) oraz L3 (6 180 mm).

Zobacz też: Używany: Renault Master III dCi 135 – wóz strażacki (zdjęcia)

Na francuskim rynku Master Z.E.jako platforma do zabudowy w wersji L2 wyceniona została na 46 700 euro – 150 euro droższy jest tej sam wariant Masterki, ale o długości L3. Z kolei furgon z nadwoziem L1H1 wyceniono na 48 200 euro, a największy “blaszak” L3H2 to wydatek już 50 900 euro.

Warto jednak wiedzieć, że sumy te nie obejmują państwowej dotacji ekologicznej, która we Francji wynosi 6 000 euro. Z drugiej strony cena nie obejmuje dzierżawy baterii.

Miesięczna stawka przed opodatkowaniem za dzierżawę baterii to 74 € na miesiąc z limitem rocznym przebiegu 7 500 km. Powyżej tego dystansu trzeba doliczyć 0,04 € za każdy dodatkowy kilometr. Ewentualnie klient doliczyć może 8 euro/miesiąc za dodatkowy limit 2 500 km…

Źródło zdjęć: Renault

Komentarze