Reklama

Renault Trafic III X82 – problem z poduszką pasażera

Renault Trafic III X82 – problem z poduszką pasażera

Renault Polska ogłosiła akcję serwisową dotyczącą III generacji modelu Trafic. W Polsce kampanią objętych zostało 39 egzemplarzy.

Akcja serwisowa dotyczy pojazdów wyprodukowanych we francuskiej fabryce w Sandouville w okresie od 14 maja do 1 grudnia 2014 roku.

W powyższym modelu może brakować jednej lub dwóch śrub mocujących poduszkę powietrzną pasażera do belki poprzecznej deski rozdzielczej, co w momencie zderzenia może skutkować nieprawidłowym rozwinięciem się airbaga.

Reklama

W Polsce do akcja dotyczy 39 egzemplarzy, których lista numerów VIN znajduje się TUTAJ.

Renault Polska zadeklarowało, że właściciele samochodów zostaną powiadomieni listami poleconymi o możliwości wystąpienia usterki oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów w celu bezpłatnej kontroli obecności śrub mocujących poduszkę powietrzną pasażera do belki poprzecznej deski rozdzielczej. W przypadku ich braku zostaną one uzupełnione  lub dokręcone

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Renault Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Marynarska 13, 02-674 Warszawa; tel.: 800 900 803; e-mail: kontakt.klient@renault.com.pl).

Zobacz też: Opel Vivaro B do serwisów. W Polsce kampania obejmuje tylko 5 sztuk

W ostatnim czasie General Motors Poland ogłosiło identyczną kampanie do swojego modelu Vivaro B, które produkowane jest też w fabryce w Sandoville i jest zarazem konstrukcyjnym bliźniakiem Trafica III.

Źródło zdjęcia: Renault

Podziel się: