Mercedes Sprinter 4×4 z zabudową MobilCar dla pogotowia energetycznego wyposażono m.in. regały Sortimo i oświetlenie Federal Signal Vama.
Zabudowany w zakładzie Z2 pod Oleśnicą Mercedes Sprinter 319 CDI z napędem 4×4 zaprezentowany został na targach energetycznych Energetab w Bielsku-Białej.
Na podwoziu „907-ki” zamontowano kontener z roletami umożliwiający szybki dostęp do przewożonego we wnętrzu ekwipunku energetyków.
Wewnątrz zastosowano regały z systemu SR5 marki Sortimo. Do tego na kontenerze pojawił się kosz dachowy tego samego producenta.
Zobacz też: Test: Mercedes Sprinter 4×4 – uterenowione 907 (wideo, zdjęcia)
Pojazd otrzymał także belki bagażnika wyposażone w uchwyty mocujące ProSafe, dzięki którym za pomocą pasa transportowego ProSafe można przewieźć m.in. dłuższe rury czy drabiny.
Na bagażniku zamontowany został wózek firmy Gentili, dzięki któremu łatwo i wygodnie można ją wciągnąć wspomniane drabiny na górę zabudowy.
Oczywiście uterenowiony Sprinter doposażony został w dodatkowe oświetlenie ostrzegawcze firmy Federal Signal Vama.
Na grillu pojawiły się 2 sztuki nanoledów w przednim zderzaku, a nad kabiną pasażerską zastosowaną belkę świetlną. Natomiast z tyłu specjaliści z MobilCar doposażyli „907-kę” w pomarańczową lampę, czyli tzw. koguta.
Co istotne poza utwardzonymi drogami, Sprinter ze 190-konną jednostką V6 i napędem na obie osie nie jest przesadnie ciężki – zabudowcy udało się osiągnąć wagę około 2600 kilogramów.
Ooznacza to, że 6-osobowa brygada mieszcząca się w Sprinterze ma do dyspozycji jeszcze spory zapas ładowności na ekwipunek rozmieszczony w środku kontenera, jak i na samej zabudowie.
Źródło zdjęć: MobilCar