Od 1 października ruszyła pierwsza kampania reklamowa firmy VanKing, dystrybutora i producenta części zamiennych do samochodów dostawczych.
Vanking to dystrybutor oraz producent części dla pojazdów dostawczych, który sprzedaje swoje produkty w ponad 30 krajach Europy i świata. W Polsce sieć sprzedażowa VanKing to 16 sklepów na terenie całego kraju.
Zobacz też: Vanking na targach Automechanika 2018 we Frankfurcie
Kampania reklamowa ma związek z przeprowadzonym ostatnio rebrandingiem: istniejąca od ponad 25 lat rodzinna firma Celkar zmieniła od 1 września 2018 roku swoją nazwę na VanKing.
Mająca swoją siedzibę w Niepołomicach firma postawiła na reklamę zewnętrzną oraz radio. Na terenie 15 miast w Polsce można zobaczyć billboardy z charakterystycznym logiem, a słuchając stacji radiowych Eska i RMF MAXXX, głos Wikinga. W kampanii wykorzystano media, które najlepiej dopasowane są do grupy odbiorców.
Artykuł sponsorowany