Reklama

Zła naklejka i opona zapasowa – Renault Trafic III do serwisów

Zła naklejka i opona zapasowa – Renault Trafic III do serwisów

Renault Polska przez złą naklejkę i zły rozmiar opony zapasowej ogłosiło kampanię serwisową dla modelu Trafic III. Na szczęście akcja dotyczy tylko 15 aut.

Ostatnio Renault Polska ma szczęście do ogłaszania ciekawych akcji przywoławczych dla swoich samochodów. Ostatnio w Dacii Dokker (marka należy do Renault) marokańska fabryka zapomniała zamontować zamka zabezpieczającego w bocznych drzwiach.

Zobacz też: Problem z drzwiami przesuwnymi. 1459 sztuk Dacii Dokker do serwisu

Reklama

Teraz właściciele Renault Trafic III (typoszereg X82) zostaną zawezwani do autoryzowanych stacji obsługi z powodu naklejki z nieprawidłowymi wartościami ciśnień w kołach, a do tego zastosowano opony zapasowe w nieodpowiednim rozmiarze.

Dobrze chociaż, że na polskim rynku akcja przywoławcza dotyczy tylko 15 samochód, a ich lista numerów VIN znajduje się TUTAJ.

Renault Polska oczywiście zadeklarował, iż właściciele objętych kampanią pojazdów zostaną powiadomieni listami poleconymi o możliwości wystąpienia usterki oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów w celu wymiany etykiety naklejonej w pojeździe, ustawienia ciśnienia w kołach zgodnie z prawidłowymi wartościami oraz – jeżeli będzie to konieczne – wymiany opony w kole zapasowym.

Zobacz też: Akcja serwisowa dla Renault Trafic III X82 – chodzi o drążek Panharda

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Renault Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Marynarska 13, 02-674 Warszawa; tel.: 800 900 803, e-mail: kontakt.klient@renault.com.pl).

Źródło zdjęcia: Renault

Podziel się: