Reklama

Citroën ë-Jumpy – cennik w Polsce od 161 745 zł brutto

Citroën ë-Jumpy – cennik w Polsce od 161 745 zł brutto

W IV kwartale 2020 roku w salonach pojawić się ma Citroën ë-Jumpy – cennik w Polsce od 161 745 zł brutto za najmniejszy furgon XS.

Citroën Polska opublikował cennik elektrycznych wersji modelu Jumpy. Średniej wielkości dostawczak dostępny ma być w trzech długościach nadwozia: XS (4,6 metra), M (4,95 metra) oraz XL (5,3 metra).

Zobacz też: Opel Vivaro-e wchodzi na polski rynek – ceny od 171 400 zł brutto

Citroën ë-Jumpy dostępny jest zarówno jako nieprzeszklony furgon oraz brygadówka z miejscem dla nawet 6 osób. W polskiej ofercie występuje także platforma do zabudowy.

Najtańsza elektryczna “blaszka” wyceniona została na polskim rynku na 131 500 zł netto/161 745 brutto. W tej cenie otrzymamy furgon z baterią o pojemności 50 kWh, która pozwoli na przejechanie do 230 kilometrów (według protokołu WLTP).

Natomiast większe odmiany M oraz XL można będzie zamówić także z większym zestawem akumulatorów o pojemności 75 kWh – według producenta zasięg w tym wypadku powinien dochodzić do 330 kilometrów.

Umieszczone pod podłogą baterie nie ograniczają w żaden sposób nie ograniczają przestrzeni ładunkowej Citroëna ë-Jumpy w porównaniu do wersji napędzanych silnikami spalinowymi.

Zobacz też: Amazon zamówił 1800 elektrycznych Mercedesów eVito i eSprinter

W bazowej wersji wyposażeniowej Control klimatyzacja manualna występuje jako opcja i kosztuje… 4200 zł netto/5166 brutto!

Warto też dodać, że poza furgonami, zamówić będzie można także brygadówkę (od 153 000 zł netto/188 190 brutto) oraz platformę do zabudowy (127 500 zł netto/156 825 brutto).

Do napędu elektrycznego Jumpy zastosowano elektryczny silnik pozwalający rozpędzić się do 130 km/h.

Co ciekawe standardowo Citroën ë-Jumpy wyposażony jest w 3 tryby pracy jednostki napędowej i tylko tryb Power pozwala osiągnąć 136 KM oraz 260 Nm.

Tryb Normal, który włącza się automatycznie po aktywacji zespołu napędowego ogranicza moc i maksymalny moment obrotowy do 109 KM i 210 niutonometrów. Natomiast optymalizujący zużycie energii program Eco pozwala “wykrzesać” tylko 82 KM oraz 190 Nm.

Akumulator trakcyjny Citroëna ë-Jumpy ma gwarancję zachowania przynajmniej 70% pojemności przez 8 lat lub do 160 000 km przebiegu a przy każdym przeglądzie auta wydawane ma być zaświadczenie o pojemności zestawu baterii.

Standardowo elektryczny Jumpy wyposażony jest w jednofazową ładowarkę o mocy 7,4 kW. Za 1500 zł netto/2040 brutto można zamówić opcjonalną trójwafazową ładowarkę 11 kW, która potrzebuje około 5 godzin do naładowania 100% baterii.

Jak zapewnia producent, szybkie ładowanie akumulatora z terminala publicznego o mocy do 100 kW – pozwala naładować akumulator 50 kWh do 80% pojemności w 30 minut, a akumulator 75 kWh w ciągu 45 minut.

Źródło zdjęć: Citroën

Komentarze