Ford Transit z zabudową D.A.C. – izoterma z windą połówkową

Ford Transit z zabudową D.A.C. – izoterma z windą połówkową

Podkielecki D.A.C. ma w swojej ofercie wiele ciekawych realizacji. Jedną z nich jest izoterma z windą połówkową zabudowana na podwoziu Forda Transita.

Skonfigurowanie każdej zabudowy samochodu dostawczego to bardzo indywidualna kwestia. Wymaga to uwzględnienia nie tylko typowych dla danej branży wymogów, ale też dostosowania odpowiedniego wyposażenia zamawianego nadwozia pod konkretny profil działalności danego przedsiębiorstwa.

Zobacz też: Opel Movano B ma problem z fabryczną zabudową skrzyniową

Tak też musiało być w przypadku kontenera izotermicznego, który zamontowano na podwoziu Forda Transita VII generacji.

Ściany izotermy typu sandwich składa się z trzech warstw: zewnętrznego poszycia z laminatu, izolatora oraz wewnętrznej warstwy laminatu.

Do tego zleceniodawca zażyczył sobie, aby w Transicie zamontować też załadowczą windę połówkową , która ma udźwig do 750 kilogramów. Dla specjalistów z firmy D.A.C. nie był to żaden problem, gdyż posiada przeszkoloną kadrę montażystów i w imieniu klienta mogą oni przeprowadzić badanie UDT.

Zobacz też: Konwersja furgonu na chłodnię – kolejna zabudowa firmy D.A.C.

Dużą zaletą takiej połówkowej platformy jest możliwość otwarcia tylnych drzwi izotermy bez konieczności opuszczania windy, a do tego jest lżejsza od standardowej.

Poza tym winda połówkowa potrzebuje przy rozładunku o wiele mniej miejsca, co ma spore znaczenie w typowo miejskiej dystrybucji.

Źródło zdjęć: D.A.C.

Komentarze