Isuzu wprowadziło do polskiej oferty 3,5-tonowy model M21 z nowym silnikiem o pojemności 1.9 z Euro 6 bez AdBlue, który zastąpił 3-litrowego turbodiesla.
Isuzu M21 z nowym silnikiem Euro 6 bez AdBlue dostępny jest też już polskich dealerów tej japońskiej marki.
Nowy 3,5-tonowy model napędza 4-cylindrowa jednostka wysokoprężna z turbodoładowaniem o pojemności 1898 ccm, która stosowana jest też w pick-upie D-Max.
Zobacz też: Wywrotka trójstronna ROMCAR dla Isuzu D-Max
Silnik RZ4E-TC osiąga 123 KM i spełnia normy spalin Euro 6 bez konieczności wtrysku płynu AdBlue m.in. dzięki systemowi oczyszczania spalin z filtrem DPD oraz dzięki zastosowaniu konwertera katalitycznego LNT redukującego emisję tlenków azotu.
Nowy turbodiesel o pojemności 1.9 litra zastąpił stosowaną dotychczas 3-litrową konstrukcję o mocy 150 KM. Debiutująca jednostka ma spalać o 4,5% mniej oleju napędowego niż silnik Diesla o pojemności 3.0, a do tego napęd rozrządu realizowany jest łańcuchem.
Isuzu M21 z nowym silnikiem Euro 6 bez AdBlue może współpracować z manualną 6-biegową manualną skrzynią lub z automatyzowaną również 6-biegową skrzynią NEES II.
Zobacz też: Olej silnikowy do samochodów dostawczych – porady eksperta
Według zapowiedzi importera Isuzu M21, model ten dysponuje ładownością na poziomie od 1100 do 1200kg i to już po wykonaniu zabudowy! Czy to naprawdę realne wartości? Tego nie wiem, ale odnotować musiałem.
Źródło zdjęć: isuzutrucks.pl