Na Marketplace znalazłem unikalnego Lublina 3Mi na podzespołach Daily, choć w zasadzie można by napisać, że to Dajlak z kabiną Lublina.
Pisałem już kilkukrotnie o tym modelu – raz na sprzedaż wystawiona była trójstronna wywrotka (finalnie kupił ją Łukasz, Czytelnik dostawczakiem.pl), który ma już teraz dwa takie seryjne Lubliny na bliźniaczych kołach na tylnej osi.
Ostatnio pisałem też o stojącym od dłuższego czasu kontenerze (a może to izoterma) w centrum Łodzi. Teraz na Marketplace na Facebooku znalazłem pięknie zachowanego skrzyniowego Lublina 3Mi na podzespołach Iveco Daily. Ten egzemplarz pochodzi z 2006 roku i jego aktualny przebieg to 275 000 kilometrów.
Pod maską pracuje stosowany w tym 4,6-tonowym wariancie (oczywiście zarejestrowany na 3,5 tony) pochodząca z Iveco Daily wysokoprężna jednostka o pojemności 2.8 litra z intercoolerem, która – według sprzedającego – spalać ma około 12 litrów na 100 kilometrów.
Oczywiście do tego mamy tutaj skrzynię biegów, ramę czy tylny most z Iveco – w zasadzie chyba tylko kabina pochodzi z Lublina 3 Mi, lecz przedni grill wychodzi dalej niż w zwykłej wersji.
I ten oto charakterystyczny „nosek” z daleka wyróżnia ten najcięższy seryjnie wariant prezentowanego 3754.
Jak twierdzi obecny właściciel, tej wersji szukał przez 2 lata i, co ciekawe, w sumie miał już 11 różnych odmian Lublinów a teraz zdecydował się on na wyprzedaż swojej kolekcji.
– Mam informacje, że wyprodukowano ich 52 sztuki z czego w takiej zabudowie tylko 7 sztuki – wyjaśnia sprzedający Lublina na bliźniakach z „noskiem”.
Jeżeli zatem ktoś z Szanownych Czytelników i Czytelniczek miałby wole 24 999 złotych, to bezpośredni link do ogłoszenia na Marketplace znajduje się TUTAJ.
Źródło zdjęć: Facebook