Reklama

Lublin 3524 w wykonaniu Zakładu Budownictwa Ogólnego

Lublin 3524 w wykonaniu Zakładu Budownictwa Ogólnego

Przeglądając ogłoszenia szukam zazwyczaj perełek, stan „złote a skromne”. Ale ten Lublin 3524 w wykonaniu Zakładu Budownictwa Ogólnego…

… no właśnie. Na to ogłoszenie trafiłem całkowicie przypadkiem. Kiepskie zdjęcia, spowite w śniegu nadwozie – w zasadzie dopiero po 10 minutach mój mózg przetrawił, co zobaczył i dzięki historii przeglądarki odnalazłem ponownie to ogłoszenie.

Nie wiecie o co chodzi? Ja zwróciłem uwagę na pierwszym zdjęciu na brak klamki w tylnych drzwiach.

Reklama

No, ale – pozwólcie, że zacytuję opis z anonsu – przecież to jest „dopel kabina”, a więc jak nic to powinien być brygadowy Lublin 3 Mi o oznaczeniu 3564.

Zobacz też: Lublin 3 z przebiegiem 1097 kilometrów za 49 900 złotych

Znajdź 3 różnice 😉 Tak wyglądać powinien Lublin w wersji 3524 – ma charakterystyczną wąską szybę za słupkiem B.

Ale nie! To jest/była wersja 3524 (towos/kombi).

Wszystko na to wskazuje, że auto przeszło gruntowną modyfikację kabiny i z przeszklonego częściowo furgonu została brygadówką z otwartą skrzynią (i jeszcze kontenerek na narzędzia się zmieściła za obciętą kabiną).

Dla przykładu, jak wyglądać powinna wersja 3524 (rozstaw osi 3433 mm, 3,5 tony DMC; towos/kombi; silnik Andoria 4CT90 lub 4CTi90), podpinam obok zdjęcie pewnego projektu, o którym niebawem napiszę.

Wszystko więc na to wskazuje, że fachowcy z Zakładu Budownictwa Ogólnego (taka widnieje reklama na burcie auta) znają się też i na karosażu aut dostawczych.

W każdym razie potraktowana najprawdopodobniej „kątówką” kabina z 3524 robi teraz za 3564.

Zobacz też: Nysa N522 C – fabryczna chłodnia do kupienia na olx.pl

Na tym zdjęciu widać pozostawioną dolną część karoserii 3524.

Trochę mnie zastanawia jedna rzecz a mianowicie coroczny przegląd techniczny. Bo chociaż z opisu wynika, że w dowodzie rejestracyjnym oznaczono 7 miejsc, jednak teraz ostały się tylko 3 w pierwszym rzędzie.

Mimo wszystko niesztampowe podejście do tematu karosażu w wykonaniu Zakładu Budownictwa Ogólnego pozwala stwierdzić, że dla tych fachowców nie ma rzeczy niemożliwych.

I tradycyjnie na koniec: jeżeli ktoś byłby zainteresowany Lublinem 3524, który przypomina 3564, to bezpośredni link do ogłoszenia znajduje się TUTAJ.

PS: Jak wyjaśnia sprzedający przegląd i OC jest do czerwca 2022 a turbodoładowany silnik ma mocy 102 KM jest na pompie wtryskowej Boscha 😉 Ja tylko dodam, że to już Euro III norma i 230 Nm dostępne przy 2000 obr./min.

Źródło zdjęć: olx.pl

Podziel się: