Przednionapędowy Mercedes Sprinter 910 z pękającymi resorami piórowymi – w Polsce akcją przywoławczą objętych zostało prawie 300 pojazdów.
Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o. ogłosił kampanię naprawczą dla 296 sztuk przednionapędowych Sprinterów III generacji (typoszereg 910).
Chodzi o ryzyko pęknięcia wykonanych ze stali tylnych resorów piórowych. Element ten został zamontowany w pojazdach, chociaż nie spełnia wszystkich wymagań dotyczących wytrzymałości w zakresie eksploatacji.
Zobacz też: Sprinter z 2-litrowym silnikiem OM 654. Jednostka V6 zostaje
Ponadto Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o. rozpoczął też kampanię przywoławczą dla Sprinterów z typoszeregów 907/910, której powodem jest spoina spawalnicza na regulatorze wysokości fotela.
Spoina ta nie została wykonana zgodnie ze specyfikacją i w razie wypadku może dojść do jej pęknięcia a w konsekwencji obniżenia fotela z przodu. Może to doprowadzić do ograniczonego działania systemu mocowania i zwiększenia ryzyka urazu dla pasażerów.
W przypadku tej kampanii naprawczą objętych zostało łącznie tylko 14 pojazdów z polskiego rynku.
Zobacz też: Test z Czytelnikiem: Mercedes Sprinter 314 CDI (wideo, zdjęcia)
Właściciele wytypowanych Sprinterów zostaną poinformowani o prowadzonej akcji serwisowej i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu przeprowadzenia bezpłatnej naprawy.
Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Gottlieba Daimlera 1, 02-460 Warszawa) pod numerem infolinii 00 800 9 777 7777 lub tel. (22) 354 40 01.
Źródło zdjęć: Mercedes-Benz