Nowa Toyota Hilux w cenie od 109 347 zł brutto

Nowa Toyota Hilux w cenie od 109 347 zł brutto

Cennik Toyoty Hilux VIII generacji rozpoczyna się od 109 347 zł brutto za auto z pojedynczą kabiną, napędem 4×2 i silnikiem 2.4 D-4D 150 KM.

Znany z trwałości pick-up obecny jest na światowych rynkach od prawie 50 lat, a łączna liczba sprzedanych egzemplarzy przekroczyła już 18 milionów. Toyota Motor Poland zaprezentowała ostatnio polskie ceny najnowszego, ósmego już wcielenia modelu Hilux.

Auto dostępne jest z pojedynczą kabiną mieszczącą kierowcę i pasażera (Single Cab), wydłużoną 4-osobową (Extra Cab) oraz 5-miejscową (Double Cab). Co ciekawe rama podłużnicowa jest o 20 procent bardziej wytrzymała na skręcanie, a maksymalna masa ciągniętej przyczepy wynosi teraz 3,5 tony w modelach 4×4 z kabiną Single/Extra Cab i 3,2 tony w wersjach z kabiną Double Cab.

Nowy silnik D-4D o pojemności 2 393 ccm z serii GD osiąga moc 150 KM przy 3 400 obr./min., a dzięki zastosowaniu systemu selektywnej redukcji katalitycznej jednostka ta spełnia wymogi normy Euro 6. Turbodiesel generuje równe 400 Nm w zakresie od 1 600 do 2 000 obr./min.

W standardowym pakiecie DL pick-up Toyoty posiada m.in. 7 poduszek powietrznych, halogeny z przodu, manualną klimatyzację, i ale też i szyby na korbkę. Dopiero wersja DLX posiada elektryczne sterowany szyby z przodu, centralny zamek z pilotem, czy elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne.

Zobacz też: Opel Combo Tour Van 1.6 CDTI – z homologacją N1 (zdjęcia, wideo)

Kolejny pakiet SR obejmuje już chromowany grill, klamki, a także zderzaki w kolorze nadwozia. Do tego Hilux SR ma na wyposażeniu m.in. przyciemniane szyby z tyłu, elektrycznie składane lusterka zewnętrzne, skórzane obszycie kierownicy i gałki zmiany biegów, kamerę cofania, czy 17-calowe alufelgi. Ponadto w tej wersji mamy standardowo już układ rozpoznawania znaków drogowych, system ostrzegający o niezamierzonej zmianie pasa, czy automatyczne światła drogowe.

Topowy pakiet SR5 dostępny jest wyłącznie dla wersji z podwójną kabiną i w jego skład wchodzą np. światła do jazdy dziennej LED z funkcją autopoziomowania, czy „inteligentny kluczyk”.

Skrzynie ładunkowe we wszystkich typach nadwozia Toyoty Hilux są teraz większe, a ich ładowność wzrosła do ponad 1 000 kg. Konstrukcja skrzyni została wzmocniona, aby ograniczyć deformacje i uszkodzenia przy załadunku i rozładunku. Opcjonalne wyposażenie skrzyni ładunkowej obejmuje kilka rodzajów przykrycia, w tym np. twardą pokrywę, zamykaną na klucz aluminiową roletę oraz sztywne nadbudowy.

Bazowa wersja Toyoty Hilux VIII generacji z napędem 4×2, pojedynczą kabiną i w bazowej odmianie wyposażeniowej wyceniono na 88 900 zł netto/ 109 347 brutto. Droższa wersja DLX z układem 4×4 to wydatek już 100 900 złotych netto/124 700 brutto.

Zobacz też: Mercedes Sprinter 316 CDI – furgon klasy premium (wideo, zdjęcia)

Toyota Hilux VIII 4×4 z kabiną Extra Cab i pakietem SR wymaga wydania 116 900 zł netto/143 787 brutto. Z kolei auto z napędem 4×4 podwójną kabiną i z topowym wariantem wyposażeniowym SR5 oraz automatyczną 6-stopniową przekładnią kosztuje 130 060 zł netto/159 974 brutto.

Źródło zdjęć: Toyota

Podziel się: