Reklama

 

45% wzrost sprzedaży użytkowych Opli w I półroczu 2016 roku

45% wzrost sprzedaży użytkowych Opli w I półroczu 2016 roku

W I połowie 2016 roku Opel zwiększył sprzedaż aut użytkowych w Polsce aż o 45%. Przez pierwsze 6 miesięcy tego roku klientów znalazło już 1 510 pojazdów.

Opel to coraz bardziej popularna marka samochodów dostawczych. W 2015 roku w całej Europie sprzedano ponad 100 000 użytkowych Opli, a to aż o 24% więcej niż w roku poprzednim.

Dobre wyniki sprzedażowe pojazdów użytkowych tej marki zauważyć także można w Polsce, gdzie w 2015 roku klientów znalazło 2 594 sztuk użytkowych aut marki Opel (wzrost o ponad 52% rok do roku).

Reklama

Trend wzrostowy utrzymuje się także po pierwszych sześciu miesiącach 2016 roku. W okresie od stycznia do czerwca w Polsce sprzedano już 1 510 egzemplarzy, co oznacza 45% wzrost w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Oznacza to, że dostawcze Ople mają obecnie 4,87-procentowy udział w krajowym rynku lekkich pojazdów użytkowych (LCV z ang. light commercial vehicle).

Zobacz też: Używany Opel Movano B 2.3 CDTI 125 KM – zdrowy dwulatek (zdjęcia)

Największe przyrosty sprzedaży zanotował po pierwszych sześciu miesiącach model Movano, który dostępny jest w aż 188 wariantach, w tym np. z napędem na przednią lub tylną oś, a nawet z układem 4×4. Łącznie sprzedaż Movano – zarówno wrersji osobowych jak i dostawczych – zwiększyła się o ponad 97% w porównaniu z 2015 rokiem.

Bardzo dobrze na polskim rynku radzi sobie też Combo, którego odmiana Van znalazła w I połowie 2016 roku o 74% więcej klientów niż w tym samym okresie ubiegłego roku.

Zobacz też: Test Opla Combo Tour Van 1.6 CDTI – z homologacją N1 (zdjęcia, wideo)

Kolejnym modelem, który zyskuje na popularności w Polsce to Vivaro – od początku stycznia do końca czerwca ten model Opla osiągnął 11-procentowy wzrost sprzedaży (wersje osobowe i dostawcze).

Źródło zdjęć: Opel

Podziel się: