Lamar, producent zabudów dla pojazdów dostawczych, otrzymał ostatnio od General Motors Poland certyfikat pozwalający przystosowywać podwozia Opla Movano.
Opel Movano to bliźniacza konstrukcja z Renault Master, a oba pojazdy produkowane są we francuskich zakładach w Batilly. Przygotowanie poszczególnych opcji zabudowy nadwozia Movano nie było więc większym wyzwaniem, gdyż od dawna już w ofercie produktowej Lamara dostępne są rozwiązania dla dedykowane dla „Masterki”.
Zobacz też: Używany Opel Movano B 2.3 CDTI 125 KM – zdrowy dwulatek
Jedną z pierwszych realizacji podwozia Opla Movano jest tzw. międzynarodówka ze skrzynią ładunkową i plandeką mogącą pomieścić 10 europalet, co jednak wymagało przedłużenia ramy pojazdu.
Przeźroczysta matowa plandeka na dachu gwarantuje dobrą widoczność na całej długości paki. Jedynie w przedniej części skrzyni zamontowano lampkę.
Zobacz też: Carpol przygotował 9-osobowego Sprintera z zabudową warsztatową
Jak przystało na auto jeżdżące na ekspresach, nad kabiną kierowcy zamontowano kabinę sypialną SkyCab z oknem czołowym, które służyć może w razie zagrożenia jako wyjście ewakuacyjne. Co ciekawe po obu stronach „kurnika” zamontowane są ledowe obrysówki. Do tego nowoczesny design i bardzo dobre właściwości aerodynamiczne pozwalają ograniczyć zużycie paliwa międzynarodówki.
Źródło zdjęć: Lamar