Czytelnik Bartłomiej podesłał link do anonsu dotyczącego Sprintera w ekstraaa maxi longu Tylko sama skrzynia ma 620 cm długości!
Ostatnio pisałem o „904-ce” z nietypową, bo jednorzędową kabiną bez wycieraczki, którą znalazł mobile.de Czytelnik Łukasz.
Niemal w tym samym czasie napisał do mnie Bartłomiej podsyłając inny link – także prowadzący do serwisu ogłoszeniowego mobile.de – do nowszej już „906-tki” z przedłużonym rozstawem osi i długą skrzynią. Mamy tutaj zatem wersję 313 CDI o mocy 129 KM z pierwszą rejestracją w styczniu 2014 roku i naprawdę nieźle utrzymanym wnętrzem, co w dostawczakach zwłaszcza przeznaczonych do pracy na budowach czy w komunalce nie jest takie oczywiste.
W każdym razie przejdźmy do meritum, czyli do przedłużonej ramy z zauważalnie powiększonym tylnym zwisem. Jak wynika z treści anonsu otwarta skrzynia ma aż 620 cm długości a na załączonych zdjęciach widać, że kłonica znajduje się za tylną osią.
Jak się tym jeździ po centrum małego miasteczka? Pewnie jest mały problem na zakrętach, bo „ściągnąć” lewym czy prawym krańcem tylnych burt rowerzystę lub przechodnia nie jest trudno.
Tym bardziej musi to być niełatwa sprawa, bo prezentowany Sprinter to doka, czyli auto z podwójną kabiną. Według moich obliczeń łączna długość tej sztuki to około 9,5 metra!
I na koniec tradycyjnie: bezpośredni link do ogłoszenia znajduje się TUTAJ. Muszę jednak uprzedzić, że oferta nie jest już aktualna – biała „906-tka” w ekstraaa longu najprawdopodobniej znalazła już właściciela, bo anons nie jest aktywny.
Źródło zdjęć: mobile.de