System 3500 PLUS od BE-COMBI – rozwiązanie przyszłości

System 3500 PLUS od BE-COMBI – rozwiązanie przyszłości

W styczniu 2024 roku firma GT Trailers, lider w dziedzinie zabudów samochodów ciężarowych, otworzyła nowy rozdział w swojej bogatej, trzydziestoletniej historii. Stała się wyłącznym na Polskę dystrybutorem systemu 3500 PLUS, czyli innowacyjnego rozwiązania holenderskiej firmy BE-COMBI. Ten krok to nie tylko poszerzenie oferty o innowacyjny produkt wysokiej jakości, ale również odpowiedź na rosnące potrzeby rynku transportowego.

Problem przeładowywania samochodów dostawczych

W obliczu rosnącej konkurencji i ciągłego dążenia do optymalizacji kosztów, przedsiębiorstwa często stają przed wyzwaniem związanym z przeładowaniem samochodów dostawczych do 3,5 tony.

Reklama

Taka praktyka, choć rozpowszechniona, niesie ze sobą szereg negatywnych konsekwencji, takich jak zwiększone ryzyko wypadków, uszkodzenia pojazdów oraz surowe sankcje prawne. System 3500 PLUS BE-COMBI oferuje rozwiązanie tego problemu umożliwiając zwiększenie ładowności bez naruszenia przepisów dotyczących maksymalnej masy całkowitej.

Brak kierowców na samochody dostawcze powyżej 7 ton

Innym znaczącym problemem branży jest niedobór kierowców posiadających uprawnienia do prowadzenia pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony.

Wymóg posiadania kategorii C oraz dodatkowych kwalifikacji, takich jak klasyfikacja wstępna czy kod 95, ogranicza dostępność kierowców gotowych do pracy na większych pojazdach. System 3500 PLUS, wymagający jedynie prawa jazdy kategorii B+E staje się więc atrakcyjną alternatywą, która może przyczynić się do złagodzenia tego problemu.

Kluczowe zalety systemu 3500 PLUS

**Zwiększona ładowność**: Dzięki unikalnej konstrukcji, system 3500 PLUS pozwala na zwiększenie ładowności nawet do 3000 kg, co jest znaczną przewagą nad standardowymi samochodami dostawczymi. Jest to kluczowe zwłaszcza w przypadku ciężkich zabudów, takich jak chłodnie czy izotermy, gdzie każdy kilogram ma znaczenie.

**Bezpieczeństwo i komfort**: Wyposażenie podwozia w kompresor elektryczny, zbiornik powietrza, złącza pneumatyczne i elektryczne oraz komputer IBS sterujący aktywną dokładną osią, gwarantuje maksymalne bezpieczeństwo. Komfortowe jest także to iż pomimo że jest to zespół dwóch pojazdów, po spięciu ciągnika siodłowego i naczepy, pojazd tworzy jedną zwartą konstrukcję i prowadzi się stabilnie jak każdy pojazd dostawczy.

**Elastyczność zabudowy**: Możliwości adaptacji systemu 3500 PLUS są szerokie i obejmują platformy, zabudowy burtowe, firanki, kontenery, izotermy oraz chłodnie, dostosowane do potrzeb klienta w zakresie od 4500 mm do 5700 mm długości.

**Oszczędność kosztów**: System oferuje przewagę kosztową, obniżając ceny przewozu ładunku na każdy przewożony kilogram w porównaniu z tradycyjnymi rozwiązaniami, co jest kluczowym czynnikiem w dzisiejszym świecie biznesu.

– **Optymalizacja kosztów w kontekście niemieckiego mautu**: Dzięki wykorzystaniu systemu 3500 PLUS, przedsiębiorstwa transportowe mogą skorzystać ze zwolnienia opłat mautu, ponieważ pojazdy z tą innowacyjną konstrukcją, łączące ciągnik z naczepą, mogą być klasyfikowane inaczej niż standardowe zestawy ciężarowe.

To pozwala na efektywniejsze planowanie tras przewozów przez Niemcy, co jest szczególnie ważne w kontekście rosnących opłat za użytkowanie. Od 1 Lipca 2024 r pojazdy o DMC między 3,51 a 7,49 T w zależności od normy Euro oraz klasy emocji CO2, będą musiały zapłacić od 15,1 do nawet 24,8 eurocenta za kilometr.

Rewolucja na rynku samochodów dostawczych

System 3500 PLUS BE-COMBI to nie tylko rozwiązanie techniczne dla pojedynczych przedsiębiorstw; to zmiana paradygmatu w branży transportowej.

System 3500 PLUS od BE-COMBI składa się z tylnonapędowego auta dostawczego z DMC do 3,5 tony oraz 3,5-tonowej naczepy. DMCZ sięga więc 7 ton.

Wprowadzając na rynek produkt, który łączy w sobie innowacyjność, bezpieczeństwo, efektywność oraz odpowiedzialność społeczną, firma GT Trailers przyczynia się do kształtowania przyszłości transportu.

Zainteresowanie jest bardzo duże, zgłaszają się firmy produkcyjne, dystrybucyjne, budowlane , usługowe a także pierwsze firmy prowadzące transport międzynarodowy.

Podsumowanie

Podsumowując oferta GT Trailers, dzięki systemowi 3500 PLUS BE-COMBI, idealnie wpisuje się w potrzeby rynku, oferując rozwiązanie problemów związanych z przeładowywaniem pojazdów oraz brakiem kwalifikowanych kierowców. To przemyślany krok w stronę zwiększenia efektywności, bezpieczeństwa i oszczędności kosztów, który odzwierciedla zaangażowanie firmy w dostarczanie rozwiązań odpowiadających na wyzwania współczesnego rynku transportowego.

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą i możliwościami, jakie otwiera przed Państwem system 3500 PLUS BE-COMBI. Razem możemy przedefiniować granice możliwości w transporcie, wyznaczając nowe standardy w branży.

Artykuł sponsorowany

Podziel się:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

1 × jeden =