Wszystkie dostawcze pojazdy napędzane są wysokoprężną jednostką turbodiesla o pojemności 2.3-litra i mocy 136 KM.
Łącznie spółka PepsiCo Poland zamówiła 108 sztuk Iveco Daily z 3,5-tonowym DMC i turbodieslem F1A spełniającymi normę spalin EURO VI-D Heavy Duty.
Pod maską dostarczanych w partiach do marca 2021 roku samochodach zamontowano silniki o mocy 136 KM, które współpracującą z 6-biegową manualną skrzynią.
Wszystkie pojazdy otrzymały zabudowę kontenerową LAMBox firmy Lamar z Oleśnicy.
Zobacz też: Iveco Daily 2019 – pierwsza jazda nowymi modelami (zdjęcia, wideo)
Mająca 24 m3 pojemności ładownia charakteryzuje się niskim progiem załadunku o wysokości 720 mm oraz dobrymi właściwościami aerodynamicznymi.
Zamówione przez PepsiCo Poland samochody otrzymały grafikę marki Frito-Lay Poland, której produktami są m.in. chipsy i chrupki kukurydziane.
Realizacja projektu została przeprowadzona z udziałem firmy Fraikin Polska.
Źródło zdjęć: Iveco