Reklama

20 nowych chłodni na podwoziu Iveco Daily we flocie firmy ARRA

20 nowych chłodni na podwoziu Iveco Daily we flocie firmy ARRA

Samochody dostarczać będą m.in. szczepionki na COVID-19 – 20 nowych chłodni na podwoziu Iveco Daily we flocie firmy ARRA Group.

Wszystkie chłodnie na podwoziu Iveco Daily wyposażono w kurnik od firmy Lamico.

ARRA Group, przewoźnik z Głogowa specjalizujący się w transporcie farmaceutyków w kontrolowanej temperaturze, powiększył swoją flotę o 20 sztuk 3,5-tonowych chłodni na podwoziu Iveco Daily.

Wszystkie samochody napędzane są 3-litrowymi turbodieslami F1C o mocy 180 KM zblokowanymi z 8-stopniowymi przekładniami automatycznymi HI-MATIC produkcji firmy ZF.

Samochody wyposażone są m.in. w pakiet Business Exclusive (m.in. dwupłaszczyznowa regulacja kolumny kierowniczej, amortyzowany fotel kierowcy, automatyczna klimatyzacja, światła przeciwmgielne) czy moduł telematyczny Connectivity Box z bezpłatnym dostępem do portalu IVECO ON.

Zobacz też: Wyprawowe Iveco Daily 4×4 po 35 000 km przebiegu

Nowe pojazdy ARRA Group otrzymały zabudowy ROMCAR oraz PLANDEX – na zdjęciu dwukomorowa chłodnia firmy PLANDEX.

Dodatkowo wszystkie 20 sztuk Iveco Daily doposażono w opcję Run Lock, umożliwiającą zdalną blokadę zapłonu silnika bez potrzeby wsadzenia kluczyka do stacyjki.

Połowę dostarczonych przez Iveco Daily chłodni zabudowanych zostało przez firmę ROMCAR, która wykorzystała agregaty chłodnicze marki Carrier.

Kolejne 10 podwozi zostało zabudowanych przez firmę PLANDEX – w tym wypadku zainstalowano agregaty firmy Thermo King.

Wszystkie chłodnie otrzymały górną kabinę sypialną Lamico, a do monitorowania aktualnej temperatury oraz pozycji pojazdów służy moduł GPS.

Nowe pojazdy ARRA Group realizować będą m.in. transport szczepionek przeciwko Covid-19 z zakładu produkcyjnego firmy Pfizer w Belgii do Polski.

Szczepionki przewożone są w specjalnie wykonanych skrzyniach, zawierających suchy lód, dzięki czemu możliwe jest utrzymanie w trakcie przewozu temperaturę -70 stopni Celsjusza w niewielkich skrzyniach.

Źródło zdjęć: Iveco

Komentarze