Reklama
Iveco

9 dni czekali na pomoc assistance – oficjalna odpowiedź Volkswagena

9 dni czekali na pomoc assistance – oficjalna odpowiedź Volkswagena

W nawiązaniu do artykułu z 26 sierpnia przedstawiciel Volkswagen Samochody Użytkowe podesłał dziś oficjalną odpowiedź do opisanej sytuacji firmy JSL-Europe.

Dla tych Czytelników, którzy nie przeczytali jeszcze materiału o perypetiach JSL-Europe z zepsutym we Francji VW Crafterem, od razu polecam kliknąć w link poniżej.

Zobacz też: 9 dni czekali na pomoc Volkswagena po awarii Craftera

Rzetelność dziennikarska nakazuje, aby zawsze przedstawiać racje obu stron. W przypadku opisanej sytuacji w artykule “9 dni czekali na pomoc Volkswagena po awarii Craftera”, który opublikowałem 26 sierpnia, niestety nie pojawił się żaden komentarz przedstawiciela marki Volkswagen Samochody Użytkowe.

A, że dzisiaj, czyli w środę 4 września otrzymałem oficjalną odpowiedź, publikuję ją w całości poniżej:

W nawiązaniu do artykułu, który pojawił się na Pana stronie, chciałabym poinformować, że temat tratujemy bardzo poważnie. Będziemy kontaktować się z Klientem w celu wyjaśnienia sytuacji – Magda Piekarczyk, kierownik komunikacji marketingowej i PR marki Volkswagen Samochody Użytkowe.

Źródło zdjęcia: JSL-Europe

Komentarze