W czerwcu 8 sztuk elektrycznych Renault Master z zabudową kontenerową wraz z ładowarkami wzbogaciło flotę sieci sklepów RTV EURO AGD.
Finansowaniem nowych bezemisyjnych pojazdów dostawczych zajęło się MHC MOBILITY, które dostarczyło także 8 ładowarek o mocy 22 kW. Co istotne, kontrakt realizowany jest przy udziale rządowego programu „Mój elektryk”.
Renault Master E-Tech (dawnej oznaczane jako Z.E.) jako podwozie L3 otrzymało zabudowę kontenerową oraz spojlerem dachowym, który raczej posłuży tutaj za ozdobę, bowiem 3,5-tonowe warianty tego elektrycznego pojazdu posiadają prędkość maksymalną ograniczoną do 80 km/h.
Zobacz też: Renault Master Z.E. z baterią 52 kWh – zasięg efektywny do 190 km
Według producenta zasięg według WLTP nie przekroczy 100 kilometrów na w pełni sprawnej i naładowanej baterii o pojemności 33 kWh. Master E-Tech ma do dyspozycji 76-konny elektryczny silnik generujący 225 Nm.
Renault podaje, że Master E-Tech może zostać naładowane poprzez Wallboxa o mocy 7,4 kW w 6 godziny, natomiast przy użyciu urządzenia o mocy 3,7 kW ten czas wzrośnie już do 11 godzin. Z kolei doładowując całkowicie rozładowany zestaw baterii poprzez zwykłe domowe gniazdko uzupełnimy baterię do 100% w 17 godzin.
Źródło zdjęć: MHC MOBILITY
Odpowiedzi
Napisz tu swoją opinię
100 km zasięgu na jednym ładowaniu i utylizacja baterii przy przebiegu 150tys km. Brawo ekologia. Ktoś tu ma za dużo kasy.
Z całym szacunkiem panie Edwardzie ale nic Pan nie wie o elektrycznych pojazdach. Baterii się nie utylizuje tylko daje jej się drugie życie w postaci magazynu energii. Chętnych jest mnóstwo.
Komentarze zamknięte.