Reklama

Elektryczne Renault Trafic E-TECH zaprezentowane na IAA 2022

Elektryczne Renault Trafic E-TECH zaprezentowane na IAA 2022

To musiało się w końcu stać! Elektryczne Renault Trafic E-TECH zaprezentowano na wystawie IAA 2022 w Hanowerze.

W przededniu oficjalnego rozpoczęcia salonu pojazdów użytkowych IAA 2022 w niemieckim Hanowerze Renault zaprezentowało oficjalnie model Trafic z napędem elektrycznym.

Wiadomo już, że silnik o mocy 90 kW/123 KM czerpie moc z baterii trakcyjnej o pojemności 52 kWh, która znana jest już z najnowszego wariantu Renault Master E-TECH.

Reklama

Według francuskiego producenta taki Trafic E-TECH będzie mógł przejechać do 240 kilometrów (według cyklu WLTP) a standardowa jednofazowa ładowarka pokładowa będzie mogła przyjąć 7 kW prądu zmiennego. Przy podłączeniu do stacji ładowania elektryczny Trafic będzie mógł być ładowany prądem AC z mocą do 22 kW.

Renault Trafic E-TECH jako furgon dostępny będzie w dwóch długościach. W przypadku odmiany L2 długość ładowni dochodzi do 4,15 m (dzięki otwieranej przegrodzie w ścianie grodziowej).

Dodatkowo w opcji pojawi się możliwość zamówienia pojazdu, który będzie można ładować szybkimi ładowarkami z prądem stałym DC o mocy do 50 kW.

Co ciekawe, poza nadwoziem typu furgon w wariantach od L1H1 do L2H2 (długość 5,08 m lub 5,48 m i wysokość 1,97 mm lub 2,49 mm) Renault Trafic E-TECH występować ma także jako platforma do zabudowy.

Oficjalne dane mówią też o maksymalnej ładowności dochodzącej do 1100 kg, natomiast uciąg na haku to tylko skromne 750 kg.

Źródło zdjęcia: Renault

Podziel się: