Ponadto skoro większy elektryczny model oferowany jest w wariantach mocy 184 oraz 269 KM, to i E-Transit Custom może także występować z takimi opcjami napędu.
Zobacz też: Voltia dostarczyła 50 elektrycznych vanów dla DPD Słowacja
Na pewno klienci będą mogli w opcji zamówić Pro-Power Onboard, czyli gniazdko o mocy 2,3 kW w ładowni, które pozwoli zapewnić prąd „na robocie” dla elektronarzędzi czy chociażby zapewni możliwość podładowania laptopa.
Poza wersją bezemisyjną II generacja Transita Customa będzie też dostępna z silnikami spalinowymi, ale o konkretnych jednostkach nikt oficjalnie nie wspomniał, chociaż można spodziewać się dalej jednostek wysokoprężnych 2.0 New EcoBlue a może i hybryd – w końcu są one i teraz w ofercie.
Większość niewiadomych, w tym pewnie informacje o dostępnych wersjach nadwoziowych, Ford poda dopiero we wrześniu tego roku. A poniżej podrzucam krótki film pokazujący najnowsze wcielenie Transita Customa.
Źródło zdjęć i filmu: Ford