Reklama
Iveco

 

Kontener CityBox na platformie Renault Master od Pony Auto-Polska

Kontener CityBox na platformie Renault Master od Pony Auto-Polska

Kontener CityBox na platformie Renault Master to tegoroczna nowość Pony Auto-Polska. Zabudowa ma bardzo niski, bo 57-centymetrowy próg załadunku.

Wchodzenie i wychodzenie po kilkadziesiąt razy dziennie z furgonu czy kontenera, potrafi zmęczyć. Dlatego firma Pony Auto-Polska oferuje zabudowę CityBox, która świetnie powinna się sprawdzić m.in. w firmach kurierskich i przeprowadzkowych, ale też i u producentów oraz dystrybutorów mebli lub sprzętu AGD.

Kontener CityBox od Pony Auto-Polska oferuje 1320 mm szerokości pomiędzy nadkolami. Taka zabudowa maksymalnie pomieści 6 europalet z ładunkiem.

CityBox jest świetną alternatywą dla tradycyjnych furgonów – podobnie jak one charakteryzuje się niewielkimi wymiarami.

Długość 3900 mm, szerokość 2100 mm i wysokość zabudowy 2200 mm pozwala na łatwe poruszanie się po zatłoczonych centrach miast. Dużą zaletą są jednak proste ściany, większa szerokość wewnętrzna oraz możliwość niemal dowolnej adaptacji.

Według specjalistów z Pony Auto-Polska ładowność kontenera CityBox na platformie Renault Master sięga aż 1200 kg (przy w 90% wypełnionym zbiorniku paliwa, ale bez kierowcy), co jest bardzo dobrym wynikiem dla zabudowy kontenerowej w tej klasie.

Zobacz też: Renault Master 2019 – silniki, dane techniczne i wyposażenie

Kontener CityBox zintegrowany został z kabiną oraz spojlerem. Na jego konstrukcję składają się profile aluminiowe oraz izolowane panele warstwowe. Wewnątrz zamontowano oświetlenie LED, które sterowane jest z kabiny kierowcy. W spojlerze znajdziemy także schowek np. na pasy transportowe, kaski ochronne inne czy rzeczy osobiste kierowcy.

Zabudowa dzięki dodatkowym opcjom może zostać łatwo dostosowana do działalności, w której pojazd ma być wykorzystywany.

Boczne drzwi przesuwne o szerokości 90 cm pozwalają na załadowanie przez nie palet, co przyda się nie tylko w miejskiej dystrybucji.

Jedną z proponowanych wersji kontenera jest wersja kurierska.

Pracę kuriera zdecydowanie ułatwiają drzwi przejściowe zamontowane pomiędzy kabiną kierowcy a zabudową.

Dzięki takiemu rozwiązaniu kierowca znacznie szybciej dostanie się do potrzebnej paczki, niż gdyby za każdym razem wychodził z pojazdu i otwierał drzwi tylne. W skali tygodnia czy miesiąca oznacza to wymierną oszczędność czasu oraz większy komfort pracy dla kuriera.

Dodatkowo na ścianach zamontować można składane półki – każda o nośności do 250 kg. Ponadto zabudowa kontenerowa CityBox oferować może miejsce do zamocowania wózka transportowego oraz specjalne pojemniki na listy przewozowe.

Zobacz też: Iveco Daily z kabiną Space Master II od Pony Auto Polska

Platforma na Renault Master z kontenerem CityBox to zabudowa dedykowana nie tylko firmom kurierskim czy piekarniom. Sprawdzić się powinna i w pralniach lub kwiaciarniach.

Z tyłu pojazdu umieścić można stały stopień wejściowy na wysokości jedynie 32 cm. W przypadku firm, które przewożą cięższe ładunki istnieje opcja założenia platformy załadunkowej.

Nierzadko zdarza się, że rozładunek czy załadunek odbywa się w  miejscach, gdzie nie zawsze jest możliwość pełnego otwarcia tradycyjnych tylnych skrzydeł.

Dlatego eksperci z Pony Auto-Polska oferują w opcji podnoszoną do góry roletę lub tzw. drzwi ćwiartkowe, które po otwarciu nie wychodzą poza obrys pojazdu.

Jeszcze jedna wersja kontenera CityBox obejmuje montaż szeregu drążków. Z takiego rozwiązania skorzystać mogą pralnie czy sklepy odzieżowe, gdyż ta opcja umożliwia przewożenie ubrań na wieszakach, a więc bez ryzyka powstania zagnieceń na materiałach, z których uszyto przewożone kreacje.

Źródło zdjęć: Pony Auto-Polska

Komentarze