Kontener CityBox na platformie Renault Master to tegoroczna nowość Pony Auto-Polska. Zabudowa ma bardzo niski, bo 57-centymetrowy próg załadunku.
Wchodzenie i wychodzenie po kilkadziesiąt razy dziennie z furgonu czy kontenera, potrafi zmęczyć. Dlatego firma Pony Auto-Polska oferuje zabudowę CityBox, która świetnie powinna się sprawdzić m.in. w firmach kurierskich i przeprowadzkowych, ale też i u producentów oraz dystrybutorów mebli lub sprzętu AGD.
CityBox jest świetną alternatywą dla tradycyjnych furgonów – podobnie jak one charakteryzuje się niewielkimi wymiarami.
Długość 3900 mm, szerokość 2100 mm i wysokość zabudowy 2200 mm pozwala na łatwe poruszanie się po zatłoczonych centrach miast. Dużą zaletą są jednak proste ściany, większa szerokość wewnętrzna oraz możliwość niemal dowolnej adaptacji.
Według specjalistów z Pony Auto-Polska ładowność kontenera CityBox na platformie Renault Master sięga aż 1200 kg (przy w 90% wypełnionym zbiorniku paliwa, ale bez kierowcy), co jest bardzo dobrym wynikiem dla zabudowy kontenerowej w tej klasie.
Zobacz też: Renault Master 2019 – silniki, dane techniczne i wyposażenie
Kontener CityBox zintegrowany został z kabiną oraz spojlerem. Na jego konstrukcję składają się profile aluminiowe oraz izolowane panele warstwowe. Wewnątrz zamontowano oświetlenie LED, które sterowane jest z kabiny kierowcy. W spojlerze znajdziemy także schowek np. na pasy transportowe, kaski ochronne inne czy rzeczy osobiste kierowcy.
Zabudowa dzięki dodatkowym opcjom może zostać łatwo dostosowana do działalności, w której pojazd ma być wykorzystywany.
Jedną z proponowanych wersji kontenera jest wersja kurierska.
Pracę kuriera zdecydowanie ułatwiają drzwi przejściowe zamontowane pomiędzy kabiną kierowcy a zabudową.
Dzięki takiemu rozwiązaniu kierowca znacznie szybciej dostanie się do potrzebnej paczki, niż gdyby za każdym razem wychodził z pojazdu i otwierał drzwi tylne. W skali tygodnia czy miesiąca oznacza to wymierną oszczędność czasu oraz większy komfort pracy dla kuriera.
Dodatkowo na ścianach zamontować można składane półki – każda o nośności do 250 kg. Ponadto zabudowa kontenerowa CityBox oferować może miejsce do zamocowania wózka transportowego oraz specjalne pojemniki na listy przewozowe.
Zobacz też: Iveco Daily z kabiną Space Master II od Pony Auto Polska
Z tyłu pojazdu umieścić można stały stopień wejściowy na wysokości jedynie 32 cm. W przypadku firm, które przewożą cięższe ładunki istnieje opcja założenia platformy załadunkowej.
Nierzadko zdarza się, że rozładunek czy załadunek odbywa się w miejscach, gdzie nie zawsze jest możliwość pełnego otwarcia tradycyjnych tylnych skrzydeł.
Dlatego eksperci z Pony Auto-Polska oferują w opcji podnoszoną do góry roletę lub tzw. drzwi ćwiartkowe, które po otwarciu nie wychodzą poza obrys pojazdu.
Jeszcze jedna wersja kontenera CityBox obejmuje montaż szeregu drążków. Z takiego rozwiązania skorzystać mogą pralnie czy sklepy odzieżowe, gdyż ta opcja umożliwia przewożenie ubrań na wieszakach, a więc bez ryzyka powstania zagnieceń na materiałach, z których uszyto przewożone kreacje.
Źródło zdjęć: Pony Auto-Polska