Iveco Daily z kabiną Space Master II od Pony Auto Polska

Iveco Daily z kabiną Space Master II od Pony Auto Polska

W tej konfiguracji wyszło ponad 900 kg ładowności – kolejne zabudowane Iveco Daily z kabiną Space Master II od Pony Auto Polska.

Specjalizująca się w projektowaniu oraz produkcji nadwozi dla samochodów dostawczych i ciężarowych firma z Łazisk Górnych pochwaliła się ostatnio jedną z wykonanych przez siebie realizacji.

Czarne Iveco Daily otrzymało tylną kabinę Space Master II, która znajduje się w ofercie Pony Auto Polska.

Zobacz też: 10-paletowe Renault Master z przedłużaną kabiną Pony Auto Polska

W środku pomalowanej w kolorze nadwozia kabiny znalazło się miejsce na górną leżankę na dachu (zdjęcie powyżej) oraz tylną leżankę umieszczoną za przednimi fotelami pojazdu (zdjęcie obok).

Jak w każdej tylnej kabinie firmy Pony kierowca może skorzystać podczas odpoczynku z 3-częściowej kanapy wraz z rozkładanym stolikiem.

Oczywiście kanapa może zostać zmieniona na dwa fotele po wyjęciu środkowej części.

W kabinie Space Master II znajdziemy poza ogrzewaniem postojowym także boczne okna, liczne schowki, ale także uchwyty, gniazdka 12V i wejście USB do ładowania smartfona a nawet blendę przeciwsłoneczną chroniącą kierowcę samochód przed oślepieniem.

Zobacz też: Jak dobrać odpowiednią zabudowę do auta dostawczego?

W przypadku widocznej na zdjęciach “międzynarodówki” zamawiający pojazd klient zdecydował się na lodówkę samochodową, chociaż do kabiny można dobrać również takie dodatki jak m.in. szyberdach czy telewizor.

Na podwoziu Iveco Daily specjaliści z Łazisk Górnych zamontowali 8-paletową skrzynię (dł. 4200 m; szer. 2200 mm; wys. 2300 mm) z dwustronną firanką i plandeką w kolorze auta.

Wiadomo, że w przypadku transportu międzynarodowego do 3,5 tony liczy się każdy kilogram ładowności, dlatego rama pośrednia, jak i skrzynia wykonana została w całości z lekkich oraz wytrzymałych profili aluminiowych.

W obrzeżu zamontowano system mocowania ładunku, który zapewnia możliwość przypinania pasami towaru w dowolnym punkcie zabudowy.

Co ważne, zastosować można dowolną ilość pasów a uchwyty można obracać o ok. 120 stopni. Szyny znajdują się przy samej burcie, więc system zabiera bardzo mało miejsca na skrzyni, dzięki czemu można przewozić szerokie ładunki bez zasłaniania punktów mocowania – warto dodać, że system ten został przebadany i opracowany zgodnie z normą DIN 75410-1.

Doposażone zostało w skrzynkę narzędziową i zbiornik na wodę Iveco Daily uzyskało ładowność na poziomie 905 kg, co przy takiej konfiguracji uznać trzeba za bardzo dobry wynik w przypadku tylnonapędowego pojazdu.

Źródło zdjęć: Pony Auto Polska

Komentarze