Reklama

10-paletowe Renault Master z przedłużaną kabiną Pony Auto Polska

10-paletowe Renault Master z przedłużaną kabiną Pony Auto Polska

Pony Auto Polska przygotował nowe zabudowy dla Renault Master i bliźniaczego Opla Movano – w najdłuższych wersjach busy mogą mieć nawet 8 metrów długości.

Master Maxi to najnowsza seria zabudów, która ma być dostępna w ofercie Pony Auto Polska już od kwietnia 2017 roku. Przeznaczona jest ona do Renault Master III (typoszereg X62) oraz bliźniaczego konstrukcyjnie Opla Movano B.

Zobacz też: Test: Fiat Ducato 2.3 Multijet2 – 180 KM bez AdBlue (wideo, zdjęcia)

Reklama

Jedną z oferowanych wersji Master Maxi jest 10-paletowa skrzynia ładunkowa z plandeką i przedłużaną kabiną Space Master II, która oferuje dwie leżanki.

Jedną za nich znajduje się za fotelami, a druga na górze. Do tego kabinę wyposażono w dwa boczne okna oraz centralnie usytuowany szyberdach.

Zobacz też: Używany: Renault Master III dCi 135 – wóz strażacki (zdjęcia)

Do tego w kabinie przewidziano montaż rozkładanego stolika i oświetlenia LED.

Nie zapomniano też o możliwości podładowania smartfona, czy podpięcia przenośnej lodówki do czego przyda się jedno gniazdo 12V oraz dwa wejścia USB po 5V.

Całkowita długość pojazdu w przypadku takiej konfiguracji ma równe 8 000 mm, a przestrzeń ładunkowa – dzięki zastosowaniu aluminiowej wydłużki tylnego zwisu pojazdu (redukcja masy o 25 kg) – dochodzi do 4 850 mm.

Zobacz też: 11-paletowe Renault Master – sama skrzynia ma długość 5,8 metra

Inna wersja międzynarodówki od Pony Auto Polska może mieć 7 800 mm całkowitej długości i pakę o długości 5 030 mm, która wyposażona może być w windę załadowczą o 750-kilogramowym udźwigu.

Jeszcze inna konfiguracja również przewiduje kurniki na dachu, ale na 8 000 długości całkowitej auta, aż 5 400 mm przypada na ładownię.

Jestem bardzo ciekawy czy nowe zabudowy Master Maxi od Pony Auto Polska okażą się rynkowym hitem w lekkim transporcie do 3,5 tony? Jedną z ważniejszych kwestii pozostaje sprawa ładowności, ale firma ze śląskich Łazisk Górnych wspomina o ładowności do 1 000 kilogramów.

A może podwójna leżanka to rozwiązanie innego problemu, czyli utrzymania ekspresów na busach poprzez podwójne obsady po wprowadzeniu tachgrafów?

Źródło zdjęć: Pony Auto Polska

Podziel się: