Reklama

10-paletowa skrzynia Carpol dla Renault Master z kabiną Spojtrak

10-paletowa skrzynia Carpol dla Renault Master z kabiną Spojtrak

Podczas III edycji Floty Dostawczej w Twierdzy Modlin premierę miała poszerzana 10-paletowa skrzynia Carpol dla Renault Master z kabiną Spojtrak.

Flota Dostawcza to impreza organizowana od 2015 roku przez magazyn branżowy Flota.

Podczas III edycji tego eventu, który miał miejsce w środę 7 czerwca na terenie Twierdzy Modlin, zaproszono fleet managerów z firm kurierskich, ochroniarskich, transportowych czy świadczących usługi door-to-door, którzy zarządzają samochodami użytkowymi do 3,5 tony DMC.

Zobacz też: Norma Euro 6 w autach dostawczych – jak to jest z tym AdBlue?

Wśród zaprezentowanych dostawczaków z zabudowanymi nadwoziami Renault Polska przedstawiło pierwszy raz publicznie nową 10-paletową zabudowę firmy Carpol dla modelu Master z przedłużaną kabiną (więcej szczegółów znajduje się w filmie umieszczonym powyżej).

Dotychczas 10-paletową Masterkę oferowało Pony Auto Polska, ale w tamtym przypadku firma zabudowująca zdecydowała się na zmianę długości całkowitej pojazdu oraz przesunięcie tylnej osi. Przy takiej modyfikacji Renault zaleca jednak dezaktywację trzech funkcji systemu ESP.

Zobacz też: 10-paletowe Renault Master z przedłużaną kabiną Pony Auto Polska

W przypadku adaptacji wykonanej przez Carpol zdecydowano się nie przedłużać zabudowy tylko ją poszerzyć. Bez zmian pozostawiono też tylną oś.

– Po raz pierwszy w Polsce prezentujemy Renault Master o rozszerzonej szerokości zabudowy i dodatkowo rozszerzonych ramionach lusterek – mówił Paweł Baranowski, szef działu samochody dostawcze Renault Polska.

– Produkt uzyskał już homologację. Teraz czekamy na wszystkich dokumentów. Myślę, że pierwsze samochody z takimi zabudowami powinny pojawić się na polskich drogach na początku lipca tego roku – zapewniał Paweł Baranowski.

Komentarze