Reklama
Iveco

 

Nissan NV300 – silniki i wersje nadwoziowe

Nissan NV300 – silniki i wersje nadwoziowe

Nissan NV300 dostępny będzie w sprzedaży od listopada 2016 roku. Pod maskę trafią turbodoładowane silniki Diesla o pojemności 1.6 i mocy od 95 do 145 KM.

Według zapowiedzi nowy użytkowy Nissan pojawi się na europejskich rynkach jeszcze w listopadzie tego roku.

Produkcja NV300 odbywa się we francuskiej fabryce w Sandouville, gdzie wytwarzane są także bliźniacze konstrukcyjnie Renault Trafic, Opel Vivaro, a od niedawna także nowy Fiat Talento.

Zobacz też: Opel Vivaro Sport – premiera na IAA 2016 w Hanowerze

Nissan NV300 – będący następcą modelu Primastar – to reprezentant segmentu średnich pojazdów dostawczych. Do napędu posłużą te same jednostki napędowe, co w reszcie “czworaczków”. Wysokoprężny turbodiesel o pojemności 1 598 ccm, który dostępny jest z jedną turbosprężarką o mocy 95 lub 120 KM. Mocniejszy wariant jednostki 1.6 wykorzystuje już dwie turbosprężarki i dostępny jest w wersji 125 oraz 145 KM.

Według Nissana nowy NV300 potrzebuje średnio o litr paliwa mniej na przejechane 100 kilometrów. Dla przykładu wersja furgon z silnikiem 125 KM potrzebuje w cyklu mieszanym tylko 5,9 litra na “setkę”.

Do tego wszystkie jednostki napędowe spełniają normę spalin Euro 6 i korzystają z technologii SCR z wtryskiem płynu AdBlue. Co ciekawe, nowy użytkowy Nissan objęty ma być na europejskich rynkach 5-letnią gwarancją z limitem 160 000 kilometrów, a interwały serwisowe przypadać mają co 40 000 kilometrów lub dwa lata.

Zobacz też: Test Nissana NV200 1.5 dCi – mały van z dużą paką (wideo, zdjęcia)

Nissan NV300 dostępny będzie w wersji furgon z dwoma długościami nadwozia i wysokościami dach i już w bazowej wersji L1H1 pomieści na pace 3 europalety.

W ofercie pojawi się również przeszklony, 6-osobowy furgon (do wyboru L1H1, L2H1). Poza tym klienci będą mogli zakupić osobową odmianę Combi (L1H1 oraz L2H1), która zabierze do 9 osób wraz z kierowcą. Kolejną wersją nadwoziową dostępną dla Nissana NV300 ma być platforma do zabudowy bazująca na dłuższym rozstawie osi (L2H1).

Źródło zdjęć: Nissan

Komentarze