General Motors Poland – oficjalny przedstawiciel marki Opel w naszym kraju – ogłosił akcję serwisową dla Vivaro B. Kampania obejmuje w Polsce 394 aut.
Akcja dotyczy Opli Vivaro B z roku modelowego 2015/2016, które wyprodukowano w Wielkiej Brytanii w zakładach General Motors w Luton. Powodem kampanii jest problem z blokadą maski silnika.
Co ciekawe, to już druga w tym roku akcja serwisowa II generacji Vivaro, która dotyczy zamka na masce silnika. Poprzednio problem dotyczył jednak 377 sztuk dostawczych Opli, które wyprodukowano we francuskich zakładach w Sandouville, gdzie powstaje też bliźniacze Renault Trafic III.
Zobacz też: Opel Vivaro II do serwisów – problem z zamkiem na masce
Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 394 Egzemplarzy Vivaro B, a lista poszczególnych numerów VIN znajduje się TUTAJ.
General Motors Poland powiadomi listownie właścicieli aut objętych kampanią naprawczą o możliwości wystąpienia usterki i możliwości bezpłatnej wizyty w autoryzowanym serwisie, aby dokonać stosownej naprawy.
Zobacz też: Test Toyoty ProAce II 2.0 D-4D 150 KM – furgon w wersji Medium
Informacji związanych z akcją serwisową udziela General Motors Poland Sp. z o.o. (adres: ul. Wołoska 5, 02-675 Warszawa; tel.: 22 209 17 77).
Źródło zdjęcia: Opel