Peugeot Boxer 2019 – silnik 2.2 BlueHDi oraz nowi asystenci

Peugeot Boxer 2019 – silnik 2.2 BlueHDi oraz nowi asystenci

Oto odświeżony Peugeot Boxer 2019 – silnik 2.2 BlueHDi oraz nowi asystenci to tylko część zmian wprowadzonych w największym dostawczaku spod znaku lwa.

Produkowany we włoskich zakładach SEVEl w Val di Sangro Peugeot Boxer typoszeregu X290 doczekał się kilku zmian, które pojawią się także w bliźniaczym Citroënie Jumperze.

Zobacz też: Citroën Jumper 2019 z silnikami 2.2 BlueHDi i nowym wyposażeniem

Koncern PSA oficjalnie potwierdził, że cała gama jednostek napędowych opierać się ma teraz na turbodieslu 2.2 BlueHDi, który standardowo wyposażony będzie w system Start&Stop.

Spełniająca normę emisji spalin Euro 6.2 nowa 4-cylindrowa konstrukcja z filtrem DPF oraz układem SCR z AdBlue współpracować ma z 6-stopniową manualną skrzynią biegów.

Peugeot Boxer 2019 dostępny będzie z silnikami 2.2 BlueHDi w wariantach mocy: 120 KM/300 Nm, 140 KM/340 Nm oraz topowym 165 KM/370 Nm.

Ponadto odświeżony Boxer otrzymał nowe panele drzwiowe zapewniające możliwość przechowywania 1,5-litrowej butelki wody.

Zobacz też: Renault Master 2019 – silniki, dane techniczne i wyposażenie

Na liście wyposażenia opcjonalnego pojawił się system monitorowania martwego pola, który wyświetla informacje za pomocą diody LED w lewym lub prawym lustrze. Ten układ sprzęt może także wykrywać pojazdy w odległości 50 m w lewo lub w prawo, gdy włączony jest bieg wsteczny.

System ten potrafi również monitorować martwe pola z uwzględnieniem wielkości przyczepy długości od 3 do 9 metrów.

Zmodernizowany Boxer 2019 może także być wyposażony w nowy 9-calowy dotykowy ekran systemu multimedialnego.

Według oficjalnej zapowiedzi, Peugeot Boxer 2019 z nowymi silnikami 2.2 BlueHDi można zamawiać już od dzisiaj. Polskie przedstawicielstwo marki nie opublikowało na swoich stronach nowych cenników ani żadnych informacji na temat ostatniej modernizacji Boxera.

Źródło zdjęć: Peugeot

Podziel się: