Reklama

RAM 5500 z silnikiem 6.7 l i napędem 4×4 na kategorię B

RAM 5500 z silnikiem 6.7 l i napędem 4×4 na kategorię B

Kamil podesłał link do ciekawego anonsu. Do sprzedania jest zwyżka na bazie RAM-a 5500 z silnikiem 6.7 l i napędem 4×4 na kategorię B.

Bliźniacze koła to standard wersji dla wersji 5500.

Po raz kolejny Kamil, jeden ze stałych Czytelników dostawczakiem.pl, podzielił się niezwykle interesującym ogłoszeniem znalezionym w serwisie olx.pl.

Kamil sam szuka od pewnego czasu jakiegoś amerykańskiego woła roboczego i natknął się na anons dotyczący podnośnika koszowego o maksymalnym wysięgu dochodzącym do 11,5 metra, który zabudowano na podwoziu RAM-a 5500 z 2013 roku.

Reklama

W sumie nigdy nie prowadziłem rankingu aut do 3,5 tony DMC z największym silnikiem, ale chyba ciężko będzie pobić tego Cumminsa o pojemności 6.7 litra 😉

Jak widać na zdjęciach zwyżka działa 🙂

Poszukałem trochę w internetach i znalazłem info, że ten 6-cylindrowy rzędowy turbodiesel występował w RAM-ie 5500 wyłącznie w wariancie High-Output generując moc 330 KM i aż 750 Nm przy 1500-2100 obr./min.

Z potężnym silnikiem wysokoprężnym zblokowana została automatyczna przekładnia Aisin AS66RC o sześciu przełożeniach a do tego ten egzemplarz posiada fabryczny napęd 4×4 z reduktorem.

Na koniec jeszcze jedna ciekawostka: dopuszczalna masa całkowita takiego RAM-a 5500 z napędem na obie osie oraz z pojedynczą kabiną sięgała po przeliczeniu 8500 kg a masa własna zaczyna się od 3661 kg.

Także jeżeli ktoś szuka na pewno mocnej i dzielnej w terenie (choć podmokłe podłoże chyba jednak odpada z racji wagi) półciężarówki na kategorię B, to bezpośredni link do ogłoszenia znajduje się TUTAJ.

Źródło zdjęć: olx.pl

Podziel się: