Reklama

Renault Kangoo III – nowy model z nowoczesnymi rozwiązaniami

Renault Kangoo III – nowy model z nowoczesnymi rozwiązaniami

Dzisiaj oficjalnie opublikowano pierwsze zdjęcia i informacje techniczne! Renault Kangoo III – nowy model z nowoczesnymi rozwiązaniami.

Nowe Renault Kangoo III otrzymało nowoczesną deskę rozdzielczą z centralnym wyświetlaczem na jej środku.

Ponad 4 miliony egzemplarzy modelu Kangoo sprzedano dotychczas od 1997 roku, kiedy zaprezentowano I generację Kangura.

Dzisiaj francuska marka zaprezentowała oficjalne zdjęcia i grafiki nadwozia oraz deski rozdzielczej.

Reklama

Renault podało również kilka ciekawych informacji technicznych dotyczących nowego vana i kombivana Renault.

Już wiadomo, że Renault Kangoo Van będzie dostępny w dwóch długościach nadwozia (w II generacji były III wersje długości nadwozia: Compact, Standard, Maxi), co oznacza, że z gamy „wypadła” najkrótsza odmiana.

Zobacz też: W Poznaniu rozpoczęła się produkcja VW Caddy 5

Osobowe wersje Kangoo III mają mieć 5 pełnowymiarowych foteli dla pasażerów.

Ładownia krótszej wersji ma mieć kubaturę od 3,3 do 3,9 m3 (przy otwieranej ścianie działowej), natomiast Kangoo Van III w wersji L2 oferować ma już przestrzeń paki od od 4,2 do 4,9 m3.

Jak wyczytać można z komunikatu prasowego, Renault Kangoo Van 2021 w opcji może być pozbawione… środkowego słupka B, przez co furgonetka ta oferować ma najszerszy dostęp z boku do ładowni na rynku.

Według Renault szerokość bocznych drzwi wynosić ma aż 1416 mm, czyli dwa razy więcej niż w poprzedniej wersji (mierzone od słupka A).

Nowe Renault Kangoo 2021 oczywiście tak jak i poprzednie generacje, będzie występował jako osobowy kombivan – obie wersje Kangura będą produkowane w zakładach Renault we francuskim Maubegue.

Zobacz też: Mercedes Citan II generacji będzie bliźniakiem Renault Kangoo

Poza spalinowymi jednostkami napędowymi, w gamie silnikowej pojawić się ma także elektryczne Kangoo Z.E.


Kolejną innowacją jest system Easy Inside Rack, czyli wysuwana galeria wewnętrzna pozwalająca na wewnętrzny transport długich i obszernych przedmiotów nad dachem, co zwiększy dostępność przestrzeni na podłodze ładowni.

Co ciekawe, nowy system multimedialny EASY LINK oferować ma cyfrowe lusterko wsteczne, co zdecydowanie ułatwi parkowanie furgonami bez przeszklonych tylnych skrzydeł.

Szkic graficzny pokazuje, jak Renault Kangoo zmieniało się od 1997 roku do dzisiaj.

Kangoo III generacji trzyma także układ stabilizujący podczas jazdy z przyczepą (Trailer Swing Assist) czy układ AEBS (Advanced Emergency Active Braking) z awaryjnym hamowaniem przed wykrytą przeszkodą.

Jak na razie nie sprecyzowano, jakie jednostki napędowe pojawią się pod maską Renault Kangoo 2021, ale wiadomo, że poza benzynowymi oraz wysokoprężnymi konstrukcjami, w ofercie na pewno znajdzie się także elektryczny silnik.

Źródło zdjęć: Renault

Podziel się: