Reklama
Iveco

 

Renault Master III – może pęknąć mocowanie przewodu olejowego turbo

Renault Master III – może pęknąć mocowanie przewodu olejowego turbo

Renault Polska ogłosiło akcję serwisową dla Master III (typoszereg X62), w którym istnieje ryzyko pęknięcia mocowania przewodu olejowego zasilającego turbo.

Kampanią przywoławczą objęte są egzemplarze wyprodukowane od 9 do 20 września 2015 roku. W tych pojazdach istnieje ryzyko pęknięcia mocowania przewodu olejowego zasilającego turbosprężarkę., co może skończyć się małego wyciekiem oleju pod pojazdem i pojawieniem się charakterystycznego zapachu i dymu.

Zobacz też: Mercedes Sprinter blisko czołówki z radiowozem (film)

W wyjątkowych przypadkach, w wyniku całkowitego odkręcenia się przewodu olejowego zasilającego turbosprężarkę, może dojść do znacznego wycieku oleju silnikowego i przegrzania silnika, co jednak powinno zostać wcześniej zasygnalizowane ostrzeżeniem na zestawie wskaźników.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 37 sztuk Renault Master III (X62), a ich liczbę numerów VIN znajdziecie TUTAJ.

Renault Polska zadeklarował, że właściciele Masterek zostaną powiadomieni listami poleconymi o możliwości wystąpienia usterki oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów w celu bezpłatnej wymiany przewodu olejowego zasilającego turbosprężarkę.

Źródło zdjęcia: Renault

Komentarze