Renault Master XDD od 133 400 zł netto. W salonach od września

Renault Master XDD od 133 400 zł netto. W salonach od września

Cennik nowego Renault Master z typoszeregu XDD startuje od 133 400 zł netto za L2H2 z silnikiem 2.0 dCi 105. Auto pojawić się ma we wrześniu.

Jak wynika z oficjalnego komunikatu Renault Polska, wchodzący na rynek model Master dostępny będzie w jednej wersji wyposażeniowej nazwanej „extra”, która obejmuje m.in.:

  • system multimedialny openR link z 10-calowym wyświetlaczem z bezprzewodową łącznością ze smartfonem i bezprzewodową ładowarką
  • światła dzienne i mijania LED
  • klimatyzacja manualna
  • czujniki parkowania tylne
  • system automatycznego hamowania awaryjnego
  • system utrzymania pasa ruchu
  • regulator prędkości z ogranicznikiem
  • fotel kierowcy z podłokietnikiem i regulacją odcinka lędźwiowego
  • 2-miejscowa kanapa dla pasażerów typu „mobilne biuro” ze schowkiem

Spalinowe warianty Mastera XDD bazować będą na 2-litrowym turbodieslu występującym w czterech wariantach mocy: 105 KM, 130 KM, 150 KM oraz 170 KM.

Reklama

Tak prezentuje się cennik najnowszej IV generacji Renault Master. Jak na razie klienci mogą zamawiać tylko furgony L2H2 i L3H2 z wysokoprężnymi silnikami 2.0 dCi i manualną skrzynią biegów.

Początkowo w ofercie będzie wyłącznie 6-stopniowa manualna skrzynia biegów, ale w IV kwartale 2024 roku do sprzedaży trafić ma też automatyczna, 9-stopniowa przekładnia.

Wersje z silnikami 2.0 dCi zblokowane z mechaniczną skrzynią można już zamawiać w polskich salonach Renault – pierwsze dostawy zostały zaplanowane na wrzesień.

Z kolei wersje elektryczny Master E-Tech będzie można zamówić jeszcze tego lata a klienci będą mogli wybierać pomiędzy dwoma wielkościami baterii trakcyjnych.

Bazową wersję L2H2 z DMC 3300 kg DMC i 105-konnym silnikiem 2.0 Blue dCi wyceniono na 133 400 zł netto. Widoczny na grafice lakier wymaga dopłaty 1300 zł netto a za kołpaki „airna” trzeba wydać ekstra… 800 zł netto.

Mniejsza ma pojemności 40 kWh i jest dedykowana stricte do jazdy miejskiej, natomiast wariant 87 kWh pozwalać ma na pokonanie już dłuższych pozamiejskich tras – według cyklu WLTP zasięg dochodzić ma do nawet 460 kilometrów.

Elektryczny wariant typoszeregu XDD w odmianie 4 t DMC ma mieć ładowność dochodzącą do 1625 kg DMC i może holować przyczepy o masie do 2,5 tony.

Zużycie energii wersji z akumulatorem o pojemności 87 kWh wynosić ma – według deklaracji producenta – jedynie 21 kWh/100 km w cyklu WLTP.

Szybkie ładowanie prądem stałym DC o mocy 130 kW pozwalać ma na uzyskanie 229 km zasięgu w 30 minut, natomiast ładowanie prądem zmiennym AC w zakresie 10-100% przy użyciu ładowarki 22 kW AC zająć ma mniej niż 4 godziny.

Źródło zdjęć: Renault

Podziel się:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

pięć − 5 =