Szukasz bazy pod auto serwisowe albo potrzebujesz „blaszki” do kurierki? Sprawdź to Renault Trafic L2H2, które jest do wzięcia od ręki.
Najnowsze wcielenie Renault Trafic pojawiło się na rynku w I kwartale 2022 roku.
Francuski dostawczak otrzymał nie tylko przeprojektowany pas przedni, ale też całkowicie nową deskę rozdzielczą czy kierownicę znaną m.in. z Kangoo III generacji.
Ostatnia modernizacja X82 to też zmodyfikowany silnik Diesla o pojemności 1997 ccm. To znana rodzina jednostek M9R, która spełnia już normy spalin Euro 6d-Full i jest dostępna w wariantach 110 KM, 130 KM, 150 KM oraz 170 KM.
Zobacz też: Renault Trafic po faceliftingu w salonach od lutego 2022
Prezentowany furgon to największy wariant tego nadwozia. Ładownia oferuje kubaturę 8,9 m3 przy długości 2937 mm (mierząc przy podłodze do przegrody) i szerokości 1662 mm (1268 mm pomiędzy nadkolami) oraz 1898 mm wysokości.
Zwłaszcza ten ostatni parametr jest istotny np. w kurierskich dostawach, bo pozwala w wyprostowanej pozycji na poruszanie się po ładowni w poszukiwaniu paczek.
Trafic L2h2 to także dobra baza dla zabudowy warsztatowej albo po prostu może służyć jako van w firmie, której potrzeby transportowe wymagają nieco wyższego dachu.
Jak zatem wyglądałaby kwestia finansowania takiego Renault Trafic L2H2 z silnikiem 2.0 Blue dCi o mocy 150 KM? Przy wartości auta na poziomie 117 999 zł netto i wpłacie własnej w wysokości 21 240 zł leasing na 60 miesięcy oznaczałby ratę miesięczną 1955 zł netto i wykup za 11 800 zł.
Jeżeli ktoś byłby zainteresowany tą konkretną „blaszką” Renault, to bezpośredni link do oferty znajduje się TUTAJ.
Partnerem materiału jest superauto.pl