Reklama

 

Ruszył pierwszy serwis ofertowy w Polsce dedykowany samochodom użytkowym

Ruszył pierwszy serwis ofertowy w Polsce dedykowany samochodom użytkowym

Auta dla biznesu w jednym miejscu z wyszukiwarką, która pomaga wybrać odpowiedni typ zabudowy samochodu według jego przeznaczenia. Ruszył pierwszy w Polsce, wyspecjalizowany serwis ofertowy w całości poświęcony samochodom dostawczym – Nowydostawczy.pl.

Auta dla biznesu w jednym miejscu z wyszukiwarką, która pomaga wybrać odpowiedni typ zabudowy samochodu według jego przeznaczenia. To odpowiedź na zgłaszane potrzeby przedsiębiorców, którzy dzięki platformie oszczędzają czas. Nie bez znaczenia jest doświadczenie w branży Superauto.pl, firmy, która uruchomiła platformę.

Założenie było takie, aby serwis zadedykować wyłącznie klientom zainteresowanym kupnem nowego samochodu użytkowego. Pomysł od początku bazował na stworzeniu wyszukiwarki ułatwiającej znalezienie samochodu, jakiego przedsiębiorca potrzebuje. – Do tej pory na serwisach ogłoszeniowych, gdzie można było szukać takich samochodów, wyszukiwarki zawsze stworzone były bardziej pod samochody osobowe. Czyli można było znaleźć markę, oczywiście model, wybrać kolor czy zaznaczyć wyposażenie, ale nigdy nie było tak specjalistycznego wyszukiwania, żeby znaleźć auto po kubaturze, wymiarze zabudowy lub rozstawie osi. I stąd postanowiliśmy stworzyć bezpośrednio nowy serwis ogłoszeniowy, gdzie klient wyszuka samochód na podstawie tego, jaki biznes prowadzi i jakie samochody są mu niezbędne – tłumaczy Hubert Grzesiak, dyrektor Działu Sprzedaży Samochodów Użytkowych w Superauto.pl.

Nowy dostawczy

Strona z ofertami aut dostawczych daje możliwość przefiltrowania dostępnych ogłoszeń na podstawie przeznaczenia samochodów. Na Nowydostawczy.pl udało się stworzyć wspólny serwis dla wszystkich marek bez względu na to, jakiego nazewnictwa używają czy jakimi rozmiarami operują producenci w opisie modelu. – Klasyfikując te samochody, musieliśmy wziąć pod uwagę, że jedna wyszukiwarka będzie służyć modelom różnych marek i dlatego powinna odpowiadać każdej marce z osobna. To było wyzwanie, żeby zrobić to w jak najbardziej przejrzysty sposób – zaznacza Hubert Grzesiak. Tak, by przedsiębiorca mógł wyszukać samochód wg wielkości, rozmiaru, typu zabudowy.

Większość klientów, którzy prowadzą swój biznes od wielu lat, kupują któryś już z kolei samochód, doskonale wiedzą czego potrzebują i dla nich wyszukiwarka jest czytelna od pierwszego zetknięcia się z nią. – Ale pomyśleliśmy też o tych, którzy w danej branży stawiają dopiero pierwsze kroki. Jeszcze zanim skontaktują się z doradcą, mogą zapoznać się, które samochody spełniają jakie wymagania. Dla ułatwienia oferty podzieliliśmy na grupy (auto dla kurierabudowlaneprzewóz osóbchłodnieprzewóz towarów). Nie spotkałem się do tej pory z takim opisem, żeby klient, zaznaczając przeznaczenie auta, otrzymał propozycję aut skrojonych dla konkretnego biznesu – zauważa.

Opisy samochodów, intuicyjna wyszukiwarka pozwalają klientom zaoszczędzić czas. Z czasem serwis ma ewoluować. Będzie coraz bardziej wyspecjalizowany i zawierający informacje dla biznesu. Ponadto strona dedykowana sprzedaży aut dostawczych zachowuje filozofię zakupu samochodu bez wychodzenia z domu. Model proponowany przez Superauto.pl jest tu powielony jeden do jednego. Wybór samochodu, dobór finansowania, załatwienie wszelkich formalności za klienta i szybki odbiór auta, na życzenie z dowozem pod wskazany adres. Obecnie jedna trzecia klientów Superauto.pl to przedsiębiorcy, którzy szukają i kupują samochody użytkowe. Ponadto biorąc pod uwagę zainteresowanie rynkiem aut dostawczych zwłaszcza tych, do 3.5 t. pomysł powstania nowej platformy jest odpowiedzią na ogólnie panujące trendy.

Artykuł sponsorowany

Podziel się:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

cztery × trzy =