Reklama

Tapicerka odwrotnie zamontowana – akcja serwisowa VW Caddy

Tapicerka odwrotnie zamontowana – akcja serwisowa VW Caddy

Coraz ciekawsze te akcje serwisowe! Tym razem kampania przywoławcza dotyczy tapicerek przednich foteli w Volkswagenach Caddy.

Volkswagen Group Polska poinformował Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o kampanii serwisowej dotyczącej modelu Caddy 2K, które wyprodukowano w okresie od 10.07 do 29.11.2018 roku.

Zobacz też: Citroëny SpaceTourer wyjechały z fabryki bez katalizatorów?

Reklama

Jak informuje polskie przedstawicielstwo niemieckiej marki, w wytypowanych do kontroli samochodach włóknina tapicerka oparcia przednich foteli mogła zostać zamontowana odwrotną stroną.

Nieodpowiedni montaż tapicerki oznacza, że specjalna perforacja znajduje się po nieprawidłowej stronie uniemożliwiając prawidłowe rozwinięcie się bocznych poduszek powietrznych.

A to z kolei może skutkować to większym ryzykiem obrażeń, w przypadku kiedy doszłoby do zderzenia i odpalenia bocznych airbagów.

W Polsce kampanią naprawczą objętych zostało 715 samochodów a ich właściciele będą listownie zapraszani do ASO, aby sprawdzić tapicerkę na oparciach przednich foteli. Oczywiście w razie konieczności autoryzowane serwisy dokonają jej bezpłatnej wymiany.

Szczegółowych informacji związanych z kampanią udziela Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Krańcowa 44, 61-037 Poznań; tel.: 61 650 35 88).

Źródło zdjęcia: Volkswagen

Podziel się: