Reklama
stats

Testowy muł Volkswagena na ulicach Szczecina. Mają niedaleko bazę

Testowy muł Volkswagena na ulicach Szczecina. Mają niedaleko bazę
Przypomina Wam coś ta klapka nad tylnym prawym kołem? VW ID. Buz Cargo L1 ma rozstaw osi wynoszący 2988 mm. Fot. Volkswagen

Mogę się tylko domyślać, że napęd i wewnętrzne podzespoły należą to elektrycznego minibusa w postaci VW ID. Buzz w wersji L2, która ma dołączyć do oferty później niż L1, która w salonach pojawić się ma jesienią.

Elektryk z dłuższym nadwoziem będzie występować jako użytkowa odmiana Cargo oraz pasażerska, która zabierze do 7 pasażerów wraz z kierowcą.

Reklama

Najprawdopodobniej przedłożona wersja L2, czyli ID. Buzz „w longu” także będzie napędzany elektrycznym silnikiem o mocy 204 KM generującym 310 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Zobacz też: Ile licencji i wypisów wydano do 20 maja 2022 – dane GITD

Chodzą słuchy, że polskie drogi ze wszystkimi ubytkami i nierównościami są idealnym polem do testów. Dlatego pod Szczecinem Volkswagen zlokalizował jedną ze swoich baz testowych prototypów. Fot. Rafał

Do tego Volkswagen zapewne wykorzysta też tą samą baterię o pojemności 77 kWh netto (82 kWh brutto), co w wersji L1.

Zresztą spójrzcie na to zdjęcie obok, które w marcu 2021 roku – także w Szczecinie – zrobił z kolei Rafał (jeszcze raz dzięki za zdjęcie).

Widać na nim testowego muła wykorzystującego nadwozie Volkswagena T6.1, ale z równie dużymi kołami. Już teraz wiadomo, że pod znaną karoserią kryły się podzespoły VW ID. Buzz w krótkiej wersji L1, która zadebiutowała oficjalnie dopiero 9 marca 2022 roku!

A tak swoją drogą: większe felgi z zauważalnie większym rozstawem kół, do tego poszerzenia na błotnikach – całość prezentuje się nawet chyba lepiej niż ten nowy Buzz 😉

Źródło zdjęcia głównego: Michał

Podziel się: