Mogę się tylko domyślać, że napęd i wewnętrzne podzespoły należą to elektrycznego minibusa w postaci VW ID. Buzz w wersji L2, która ma dołączyć do oferty później niż L1, która w salonach pojawić się ma jesienią.
Elektryk z dłuższym nadwoziem będzie występować jako użytkowa odmiana Cargo oraz pasażerska, która zabierze do 7 pasażerów wraz z kierowcą.
Najprawdopodobniej przedłożona wersja L2, czyli ID. Buzz „w longu” także będzie napędzany elektrycznym silnikiem o mocy 204 KM generującym 310 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Zobacz też: Ile licencji i wypisów wydano do 20 maja 2022 – dane GITD
Do tego Volkswagen zapewne wykorzysta też tą samą baterię o pojemności 77 kWh netto (82 kWh brutto), co w wersji L1.
Zresztą spójrzcie na to zdjęcie obok, które w marcu 2021 roku – także w Szczecinie – zrobił z kolei Rafał (jeszcze raz dzięki za zdjęcie).
Widać na nim testowego muła wykorzystującego nadwozie Volkswagena T6.1, ale z równie dużymi kołami. Już teraz wiadomo, że pod znaną karoserią kryły się podzespoły VW ID. Buzz w krótkiej wersji L1, która zadebiutowała oficjalnie dopiero 9 marca 2022 roku!
A tak swoją drogą: większe felgi z zauważalnie większym rozstawem kół, do tego poszerzenia na błotnikach – całość prezentuje się nawet chyba lepiej niż ten nowy Buzz 😉
Źródło zdjęcia głównego: Michał