Toyota Hilux Selection – bogato wyposażony pick-up od 179 880 zł

Toyota Hilux Selection – bogato wyposażony pick-up od 179 880 zł

Toyota Motor Poland wprowadziła na rynek nową topową odmianę modelu Hilux. Pick-up w tej wersji dostępny jest z podwójną kabiną i kosztuje od 179 900 zł.

Toyota Hilux Selection oferowany jest w trzech dwukolorowych wariantach lakierów: białej Pure (na zdjęciach), czerwonej Passion i niebieskiej Sapphire.

Czarne okleiny, które są wyróżnikiem wersji Selection pojawiają się na masce silnika, osłonie chłodnicy, lusterkach bocznych, na dachu oraz na tylnej klapie. W tym samym kolorze utrzymane jest przednie orurowanie oraz boczne stopnie.

Ponadto przestrzeń ładowni pokryto elastyczną powłoką polimocznikową TOFF ART, która doskonale chroni podłogę i boki skrzyni, ale też i zabezpiecza ją antykorozyjnie nie zmniejszając przy tym kubatury przestrzeni ładunkowej.

Zobacz też: Toyota Hilux jako kamper z zabudową D.A.C.

Ponadto z zewnątrz Toyota Hilux Selection wyróżnia się m.in. 18-calowymi aluminiowymi felgami o unikalnym wzorze, które mają polerowane krawędzie, czy światłami do jazdy dziennej LED.

Wersja Selection otrzymała też dodatkowe lampy na dachu w technologii LED Lazer, a pod silnikiem zamontowano aluminiową osłonę o grubości 5 mm.

Hilux Selection fabrycznie wyposażony jest w pakiet Toyota Safety Sense, w skład którego wchodzi system wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych (PD), układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA), układ rozpoznawania znaków drogowych (RSA) oraz układ wykrywania zmęczenia kierowcy (SWS).

Zobacz też: Test: Toyota ProAce 2.0 D-4D 150 KM – furgon w wersji Medium (wideo, zdjęcia)

Toyota Hilux Selection 2.4 D-4D o mocy 150 KM dostępna jest wyłącznie z podwójną kabiną a jej ceny zaczynają się od 146 244 zł netto/179 880 brutto dla wersji z manualną 6-biegową skrzynią.

Topowa odmiana wyposażeniowa w połączeniu z 6-stopniowym “automatem” to już wydatek minimum 150 309 netto/184 880 brutto. Hilux Selection w tejże wersji z automatyczną przekładnią rozpędza się do 100 km/h w 12,8 s i osiągać ma prędkość 170 km/h, a przeciętne zużycie paliwa – według deklaracji producenta – to 7,2 litra oleju napędowego na 100 kilometrów.

Źródło zdjęć: Toyota

Komentarze