Toyota Motor Poland podsumowała sprzedaż swoich użytkowych modeli w 2018 roku – ProAce jak i pick-up Hilux zanotowały spory wzrost popularności w Polsce.
Toyota ProAce II generacji w wersji użytkowej zwiększył swoją sprzedaż o 28% – w 2017 roku oddano klientom 681 aut a w 2018 roku już 875 egzemplarzy.
Taki wynik oznacza, że ProAce zajmuje czwarte miejsce pod względem popularności w swojej klasie.
Z kolei osobowa wersja ProAce Verso odnotowała jeszcze lepszy wynik. W 2018 roku Polacy kupili 773 egzemplarze tego modelu, a to aż o 127% więcej niż w 2017 roku (340 szt.).
Zobacz też: Test: Toyota ProAce 2.0 D-4D 150 KM – furgon w wersji Medium (wideo, zdjęcia)
Łącznie sprzedaż ProAce – sumując użytkowe i pasażerskie odmiany – wzrosła w minionym 2018 roku do 1 648 egzemplarzy (+61% wzrost rok do roku).
Oferowana od 2016 roku VIII generacja Toyoty Hilux uzyskała wzrost w 2018 roku.
W 2017 roku z salonów Toyoty wydano polskim klientom 578 egzemplarzy Hiluxa, ale rok później już 737 egzemplarzy, co oznacza wzrost 28-procentowy wzrost.
Reasumując, Toyota Hilux została drugim najpopularniejszym pick-upem w Polsce ustępując tylko Fordowi Rangerowi (911 sztuk, wzrost o 59%).
Źródło zdjęć: Toyota