Toyota pochwaliła się wynikami sprzedaży swoich modeli w Europie, w tym i dostawczego ProAce oraz osobowej odmiany ProAce Verso, a także pick-upa Hilux.
Toyota Motor Europe opublikowała dane dotyczące sprzedaży wszystkich swoich pojazdów oferowanych na Starym Kontynencie. Wśród nich znalazła się II generacja dostawczaka ProAce, która powstaje we francuskich zakładach Sevelnord w Hordain wraz z III generacją Citroëna Jumpy i Peugeota Experta.
Zobacz też: Test: Toyota ProAce 2.0 D-4D 150 KM – furgon w wersji Medium (wideo, zdjęcia)
Zarówno wersje furgon, ale też i osobowe, lepiej wyposażone odmiany ProAce Verso zanotowały imponujący wzrost sprzedaży na poziomie 189% (21 183 szt.).
Oczywiście na taki wynik wpływ ma fakt, że II generacja ProAce zaprezentowana została oficjalnie dopiero na Commercial Vehicle Show 2016 w angielskim Birmingham pod koniec kwietnia 26-28 kwietnia 2016 roku, a na europejskie rynki weszła w drugiej połowie roku.
Drugi z użytkowych pojazdów Toyoty, czyli Hilux VIII generacji sprzedała się w liczbie 41 044 egzemplarzy, czyli o 10% więcej niż w 2016 roku.
Źródło zdjęć: Toyota