Toyota Motor Poland wprowadziła do oferty model PROACE z zabudową skrzyniową o ładowności do 1325 kg. Do wyboru silniki 122 KM lub 150 KM.
Od maja 2021 w oficjalnej ofercie Toyoty pojawił się skrzyniowy PROACE, który bazuje na platformie do zabudowy. Za konwersję odpowiada firma Carpol z Grodziska Mazowieckiego.
Mający 3100 kg DMC pojazd otrzymał skrzynię o długości 2550 mm i szerokości 1900 mm. Wysokość progu załadunku to 930 mm.
Według oficjalnych danych ładowność takiego pojazdu dochodzić może do 1325 kg. Wykonana w 95% z aluminium skrzynia otrzymała podłogę z 15-milimetrowej sklejki zabezpieczoną od spodu folią.
Aluminiowe burty o wysokości 350 mm zamyka się zamkami kasetowymi a na liście opcji znalazł się stelaż z plandeką (3400 zł netto), pomarańczowa belka świetlna LED (2600 zł netto) czy widoczny na zdjęciu głównym wspornik tylny do przewozu dłużycy (950 zł netto).
Do tego tylną ścianę kabiny zabezpiecza bez uszkodzeniami aluminiowa osłona z nazwą marki.
Zobacz też: Rejestracje nowych pojazdów dostawczych – kwiecień 2021
Nowy model – jak podkreśla Toyota Motor Poland – oferowana jest z pełną homologacją na pojazd oraz zabudowę, co umożliwia jednoetapowy proces rejestracji.
Podobnie, jak inne warianty PROACE, platforma z zabudową skrzyniową objęta jest gwarancją na 3 lata lub 1 milion kilometrów.
Standardowo skrzyniowa Toyota PROACE wyposażona jest m.in. w tempomat, centralny zamek, manualną klimatyzację, czy zamykany i podświetlany schowek po stronie pasażera.
Zobacz też: Test: Opel Vivaro-e – poza zasięgiem (wideo, zdjęcia)
Do napędu służy 2-litrowy turbodiesel, który występuje w dwóch wariantach mocy: 122 KM oraz 150 KM.
Słabsza odmiana wysokoprężnej jednostki generuje 340 Nm, natomiast mocniejsza wersja już 370 Nm. Oba silniki współpracują z manualną 6-biegową skrzynią.
Cennik skrzyniowego PROACE zaczyna się od 119 200 zł netto za wersję 2.0 D-4D 122 KM. Za mocniejszy silnik 2.0 D-4D 150 KM trzeba dopłacić 5300 zł netto.
Źródło zdjęć: Toyota
Patronite