Dobrym zasięgom już poza miastem powinny sprzyjać niskie opory powietrza wynosząc 0,285 dla wersji osobowej wersji ID. Buzz oraz 0,29 dla wariantu ID. Buzz Cargo.
Zobacz też: W 2021 roku zarejestrowano w Polsce 570 elektrycznych vanów
Co istotne, akumulator będzie mógł być ładowany z mocą dochodzącą do 170 kW (tylko skąd wziąć w Polsce takie ładowarki?
W każdym razie dzięki takiej ładowarce można podobno naładować baterię z 5 do 80% w około 30 minut.
Volkswagen ID. Buzz ma być budowany z materiałów pochodzących częściowo z recyklingu. Do tego we wnętrzu nie znajdziemy już naturalnej skóry.
VW ID. Buzz Cargo – pojemność ładowni
Najnowszy elektryczny dostawczak Vokswagena dostępny ma być początkowo z krótkim rozstawem osi.
Furgon L1 będzie oferować maksymalnie 3,9 m3 pojemności ładowni a na podłodze zmieszczą się tylko dwie europalety w rozmiarach 1200×800 mm.
Czy to dużo? Dla przykładu tylko dodam, że Peugeot Partner w wersji L2 ma pakę o kubaturze dokładnie 3,9 m3, ale przy zamówieniu otwieranej kraty pakę można powiększyć do 4,4 m3.
Według oficjalnych deklaracji zamówienia na Volkswagena ID. Buzz oraz użytkowy wariant ID. Buzz Cargo wystartować mają w maju 2022 roku, natomiast pierwsze egzemplarze powinny pojawić się w salonach jesienią.
Źródło zdjęć: Volkswagen