Reklama

Citroën Jumpy i Spacetourer – mogą mieć problem z wilgocią

Citroën Jumpy i Spacetourer – mogą mieć problem z wilgocią

Citroën Polska ogłosił kampanię naprawczą dla modelu Jumpy i jego pasażerskiej odmiany Spacetourer. W Polsce akcją objętych zostało łącznie 163 aut.

Produkowane we francuskich zakładach Sevelnord minibus Spacetourer oraz jego użytkowa odmiana Jumpy mogą mieć problem z wilgocią. Dokładnie chodzi o możliwość przecieku wody do kabiny pasażerskiej. Dzięki temu wilgoć może spowodować nieoczekiwany wystrzelenie poduszek powietrznych lub uniemożliwić ich zadziałanie.

Zobacz też: Peugeot Expert III – cennik w Polsce od 92 250 złotych

Reklama

Kampania dotyczy III generacji modelu Jumpy wyprodukowanej w okresie od 15 października 2015 do 27 października 2016 roku oraz Spacetourera, który opuścił fabrykę pomiędzy 20 październikiem 2015 a 27 październikiem 2016 roku. Lista numerów VIN pojazdów objętych akcją serwisową znajduje się TUTAJ.

Citroën Polska powiadomi waścicieli samochodów objętych akcją o konieczności zgłoszenia się do autoryzowanych serwisów w celu uszczelnienia połączeń podwozia oraz sprawdzeniu ewentualnych śladów wilgoci na podłodze kabiny pasażerskiej. W razie potrzeby zawilgocone części bezpłatnie będą wymienione.

Szczegółowych informacji związanych z kampanią serwisową udziela Citroën Polska Sp. z o.o. (adres: Al. Krakowska 206, 02-219 Warszawa; tel. 22 444 21 05).

Zobacz też: Toyota ProAce II do serwisów z długą listą usterek

Co ciekawe, podobną akcję serwisową ogłosiła już Toyota dla bliźniaczego modelu ProAce II, ale tam lista usterek była o wiele dłuższa. Bardzo więc prawdopodobne, że także trzeci z bliźniaków, czyli Peugeot Expert/Traveller zawezwany zostanie do serwisów.

Źródło zdjęcia: Citroën

Podziel się: