Wszystkie samochody z ostatniej partii przeznaczonej na Cypr były w kolorze L-90 a pod maską miały wolnossący wysokoprężny silnik 1.9 D konstrukcji PSA.
Według oficjalnych danych, na jakie powołuje się Patryk, na Cypr wyeksportowano łącznie 104 egzemplarze Polonezów w wersji Truck a teraz ostatni z nich wrócił wraz ze swoim pierwszym właścicielem do Polski.
Zobacz też: Lublin na bliźniakach i z silnikiem z Iveco Daily – to rarytas
Patryk, który jest rzeczoznawcą samochodowym i pomaga w procesie rejestracji pojazdów na zabytkowe, przyznaje, że miał już kuszącą ofertę sprzedaży od Polonii z USA, jednak jak sam przyznaje, Polonez Truck z Cypru nie jest na sprzedaż.
Na koniec pozostaje pogratulować Patrykowi nowego nabytku, który – jak sam przyznaje – jest jego „największym kolekcjonerskim strzałem życia” 🙂
Źródło zdjęć: Żółta Blacha rejestracja pojazdów zabytkowych