Fabrycznie ma 281 mm prześwitu i amortyzatory FOX – Ford Ranger Raptor zmodyfikowany przez firmę Auto Galeria otrzymał dodatkowo m.in. dwie wyciągarki.
Raptor to fabrycznie zmodyfikowana wersja Rangera, pod którą podpisuje się dział Ford Performance, który odpowiada za najbardziej sportowe wersje Focusa RS czy Fiesty ST.
Zobacz też: Ford Ranger Raptor w Europie od 2019 roku – silnik 2.0 EcoBlue
Standardowo ta odmiana wyposażona została w podwyższone zawieszenie o prześwicie 281 mm (bez obciążenia) z amortyzatorami FOX Pro ze zmienną charakterystyką tłumienia.
Do tego Ford Ranger Raptor seryjnie oferuje TMS (Terrain Management System) – układ sześciu trybów jazdy.
Niedawno taki Raptor w kolorze Conquer Grey trafił do specjalistów z Auto Galerii, którzy zajmują się adaptacjami pojazdów użytkowych, w tym i pick-upów.
Wchodząca w skład Grupy Bemo Motors firma Auto Galeria doposażyła szarego Raptora w kilka akcesoriów ułatwiających poruszanie się w trudnym terenie.
Na przednim zderzaku zamontowano wyciągarkę marki Powerwinch PW12000 z liną syntetyczną, która dysponuje uciągiem ponad 5,4 tony.
Zobacz też: Ford Ranger z tytułem International Pick-up Award 2020
Dodatkowym elementem wyposażenia jest wyciągarka na skrzyni ładunkowej Powerwinch PW3500 z liną syntetyczną oraz specjalna nakładka z blachy na klapie skrzyni, która zapobiega ocieraniu się liny o elementy paki chroniąc ją przed uszkodzeniami.
Ta druga wyciągarka ma ponad 1500 kg uciągu i służyć może m.in. do wciągania na ładownię ciężkich przedmiotów czy do pomocy w terenie innym lżejszym pojazdom i maszynom budowlanym.
Ponadto szary Raptor otrzymał dodatkowe oświetlenie w postaci listwy LED umieszczonej na dachu pojazdu, co zdecydowanie ułatwi poruszanie się tym pick-upem w terenie po zmierzchu czy w trudnych warunkach atmosferycznych.
Źródło zdjęć: Auto Galeria